_Mita_<3 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Ja.. så var det den magen da som er i veien.. hehe.. hvordan klarer dere å shave dere nedentil? magen min har plutselig bare ploppa masse ut i det sisste.. skulle jo bare mangle siden det er under 2 mnd til igjen:) Men sliter for ser jo ingenting.. prøvde å løfte magen litt men den er jo så stram..hehehe... Kanskje høre om sambo kan begynne å hjelpe meg.. hm.. hehe.. Leggene klarer jeg fint men.. *arg*
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Hehe, nei bikinilinjen hva er det? Den har jeg ikke sett på leeenge - men tar shavingen på gammel vane. Bruker skum, så jeg ikke skjære meg så lett og tar det i dusjen. Funker fint for meg
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har gitt opp! Prøvde for noen dager siden, siden jeg forhåpentligvis snart skal føde, men måtte bare gi opp. Jeg kommer ikke til rett og slett
_Mita_<3 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Hehe.. skjønner det godt.. tenkte i stad at jeg skulle piffe meg opp litt da.. så skulle shave meg da.. å det har jeg faktisk ikke gjort på to uker el noe.. hehe.. ikke giddi.. plutselig så jeg ikke "bula" mi lenger...hehe.. rart at magen vokser så fort..hehe.. får prøve å shave meg uten å se, hvis ikke driter jeg i det..da får sambo bare klare seg litt til:)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Ja, og bena er en historie for seg selv... De ser ikke ut! Blir jo kvalm av å bøye meg ned, så de er lodne og fine Heldigvis så har hårveksten avtatt litt etter at jeg ble gravid, så har litt flaks der. Men, blir allikevel litt flau hver gang legen drar opp buksa og sjekker om føttene er hovne...,
ninsoer Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 jeg har brukt lady shavern nedentil.. ikke så lett å skjere seg da.. og så klør d jo heller ikke når d kommer ut.. tenker d er mer praktisk etter fødselen..
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Vi har et stort skap på badet med speildører. Jeg ser bare i speilet når jeg barberer jeg, går helt fint
Pinklady og Amalie Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Gjorde det i sted! Bare følte meg frem. Aner jo ikke hvordan det ser ut da, men bedre en ingenting er det hvertfall! hehe
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 hehehe jeg bruker bare å føle meg fram og lar det stå til...haahhah;)) ser sikkert veldig rart ut der nede nå...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 jeg har tatt speilet ned fra veggen og satt det i vasken... det har funket! men ikke alle som har den muligheten selvfølgelig. ellers tok jeg en føle-seg-frem-metode, det funket for så vidt, så nå prøver jeg å holde det litt ved like! enklere da, tror det er greit å ikke være totalt gjengrodd før en skal føde og.... I tilfelle revning og sying. Ikke videre digg å bli barbert nedentil etter å ha revnet.. ÆV ÆV ÆV! Leggene har jeg for lengst gitt opp, så ja...noe pinlig når legen skal dra opp buksa for å sjekke...
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #11 Skrevet 19. mars 2007 Hvorfor ikke bruke hårfjerningskrem? Enkelt og greit og ikke noe fare for å skjære seg.
juddellihuddelli Skrevet 19. mars 2007 #12 Skrevet 19. mars 2007 sambo har måttet stelle meg nedintill...han synes det var helt greit:) ganske koslig i dusjen sammen faktisk:) kan anbefales....
Regnbuemor til 2 Skrevet 19. mars 2007 #13 Skrevet 19. mars 2007 Jeg stusset hufsa selv i går, for siste gang på egenhånd vil jeg tro. Klarte såvidt å løfte litt på magen, og tok litt på feelingen. Men neste gang kan jeg ikke ta det selv nei. Leggene går greit, men ikke bikinilinja tror jeg....
_Mita_<3 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2007 Hm.. skeptisk til hårfjerningskrem.. fikk prikker på leggene sisst.. får vel sette inn speil i steamen el få sambo til å hjelpe..hehehe:)
A.C.G. Skrevet 19. mars 2007 #15 Skrevet 19. mars 2007 Ja det man ikke ser... he,he tok ett speil og fikk litt sjokk det hadde visst vokst litt.. brukte ett kvarter lengre i dusjen og tok på "gefylen" kikket etterpå gikk tålig fint..
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #16 Skrevet 19. mars 2007 hehe.. å shave seg har blitt "kutt eller bli kuttet".. har ikke sjangs til å se over den svære magen, så føler meg bare frem.. har ikke anelse på kordan det ser ut der nede.. men men.. hihi...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 20. mars 2007 #17 Skrevet 20. mars 2007 Bruke å sette meg ned på golvet, også ta et speil som kan stå av seg sjøl å plassere d mellom beina slik at eg ser, da får man god sikt i hvertfall;)
MAMMA1 Skrevet 20. mars 2007 #18 Skrevet 20. mars 2007 Gjorde ett forsøk igjen i sted, men hver gang blir det kutt og blod..ikke enkelt det der nei..Gleder meg til jeg klarer å se området igjen;-) Men det er kanskje flere som merker at hårveksten ikke er like stor nå som ellers?
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 20. mars 2007 #19 Skrevet 20. mars 2007 På leggene og underarmene veks d veldi lite, spesielt på leggene... Men eg synes ikkje at d e nåkka forskjell på nedentil, akkurat no så ser d ut som amazonas der nede:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå