Gå til innhold

Skjer det igjen? :o( *redd nå, ja*) /hcg-tabell noen?

MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma

Anbefalte innlegg

etter pos. test på lørdag, fikk jeg noen voldsomme smerter om kvelden og jeg tenkte at løpet var kjørt-igjen.

Fikk lysbrun utflod i progestan både søndag og i dag.

Har fremdeles ganske så vondt i magen, men ikke blødd enda.

I dag tok jeg blodprøve. Dag 18 og kun 480.

Forrige gang hadde jeg 858 på dag 18.

Lite håp kan jo være at jeg testet positivt senere denne gangen, og av den grunn har lavere hcg nå.

Hva tror dere jenter. Bare vær ærlige:-) Jeg vil ikke tro på dette hvis det ikke er håp.

Og hvis noen vet om noen hcg-tabell, blir jeg veldig glad for lenke.

Klem fra en litt lei

MM

Fortsetter under...

Hei på deg ,

dessverre så husker jeg ikke linken til hcg tabell , men vet den har vært lagt ut her før ( eller kanskje på ass.befr)..... alle svangerskap er forskjellige, så det at du hadde høyere hcg sist bør ikke være noe minus nå. Flere som har hatt hcg på under 100 på dag 14 og er gravide...noen produserer mer hcg enn andre...hvis du er veldig i tvil anbefaler jeg deg å ta en tur på ul så slipper du å engste deg sånn :)

Vil også si at jeg hadde blødninger helt i begynnelsen , og er gravid i uke 16 nå...så fortvil ikke!

Krysser masse for at dette skal gå bra denne gangen!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Går nok bra jenta

Jeg skal ta blodprøve selv for å følge hcg men det sikkert som det sies veldig forskjellig fra person til person

Ha du vondt nå da?

Det beste er få kommet deg til legen om det vonde ikke avtar ellers kan du sikkert bare slappe av.

Jeg merker at mine tidligere sa har skremt meg også for så fort det stikker litt ekstra her og der skvetter jeg litt til men prøver å fokusere på andre ting. Vi blir jo klart litt ekstra vare på alle følelser i denne situasjonen men vi har jo kommet langt da og vi får krysse fingra for oss alle som er blitt gravide . Ha en fin kveld.

klems

Takk for svar jenter.

Jeg er veldig usikker her jeg ligger/sitter.

Har nemlig ganske mye vondt i magen. Det ligner farlig mye på slik det føles like før mensen gjør sin anmarsj. Samtidig sliter det og drar det i lysken, men akkurat det ser jeg bare positivt på.

Spurte sykepleieren om progestanen (tar 1 pille morgen og kveld) gjør at en evt blødning fra SA uteblir, men hun trodde at en så liten dose ikke kan hindre en SA.

Kan ikke gjøre noe annet enn å vente. Går det til pisus, blir jeg utrolig skuffet og SINT. Det betyr nemlig at jeg ikke får startet på nytt forsøk før ut på høsten. Hadde dette forsøket vært mislykket fra starten av, hadde jeg nådd et nytt forsøk.

Huff huff, bør ikke tenke slik- men klarer ikke la være. Hvis dette skal gå filleveien, håper jeg det skjer med en gang.

Takk for tanker og ord jenter. Det hjelper.

God klem.

Fostår tankene dine også viss du har litt murringer, men var det slik at du blødde da?

Har også litt murringer og føler meg usikker på at dette ikke går veien men jeg må bare tro at det er litt normalt med stikkninger og litt murring. Får håpe det stopper opp og krysser alt som er å kryss på kroppen:-) lykke til.

informer hvordan det går med deg da og så får vi bære hverandre over krise dagene

klems

Annonse

Hei moniQ36!

Det andre innlegget er fra tidligere:-)

Jeg har veldig murringer her. Ikke sånne lette, og det iler ned i beina faktisk. Kan jo håpe på at det er disse ligamentsmertene jeg har hørt om.

Jeg blør heller ikke friskt blod, mer litt brunlig som kommer ut *unnskyld detaljer*

Fikk beskjed om å komme til ny blodprøve på onsdag, men jeg blir nødt for å dra i morgen også. Likegreit å vite med en gang- om det går eller ikke.

Litt murring er normalt da. Det tror jeg bare er positivt. Men nå har jeg jo aldri vært vellykket gravid, så kanskje disse smertene også kan være normale:-)

Kryser fingre for alle oss 'nybegynnere'- måtte dette gå veien.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...