hobbine Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 vi har prøvd i 3 år no uten å lykkes.. det er min mann som d står på,han vil ikke teste seg enda han sier han skal gjøre det når han er klar.. noen som har det sån? jeg er kjempe stresset med dette en hvis d ikke er liv i dem??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 huff da,er vanskelig det der!! hvorfor vil han ikke testes? det er masse hjelp å få hvis det er noe galt men svømmerne!! har du vært til utredning??
hobbine Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 han er redd for at han ikke kan få barn..jeg mener det er likså greit å få det overstått mn jeg ska ikke presse han... næi det har jeg ikke va er egenlig det? har hatt problemer m å snakke om dette så da fant jeg dette=)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 du burde kanskje finne ut om det er noe "galt" med deg. det kan ofte være noe som er veldig lett å fikse. dra til legen å forklar situasjonen deres,så henviser han deg videre til gyn. noen ganger er det bare en hormonkur eller noe som skal til. vet du om du har eggløsning?
hobbine Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 jeg har vært gravid for mange år siden m en tiligere kjæreste.. mn da ble d abort for det passet seg ikke å bære det fram... så da syns jeg det skulle være rart hvis det skulle være meg? jeg skal bestille time i morgen den dag... kanskje det er meg... blir helt svett av det hær
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 har hørt om flere som sliter etter å ha tatt abort. men det trenger ikke bety noe. kan være veldig mye og det meste er lett å ordne opp i. bestill time du,så får du sjekket det ut!!
LilleVakreAnna Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Huff, dette var ille, må bare si jeg har stor sympati med deg. Skjønner at det er veldig vanskelig for deg når mannen din ikke vil teste, men som du sier er det nok ikke lurt å presse han for mye heller. Eneste rådet jeg kan gi deg er at du må prøve på en forsiktig måte å forklare han hvor tungt du syns dette er, og at det ville hjelpe dere begge hvis han kunne ta teste -og at det er store sjanser for at han kan få hjelp HVIS det skulle være et problem. Ellers skjønner jeg godt at du har vondt for å snakke om dette -er det som er så godt med disse sidene her, vi kan få letta litt på trykket i det minste, og kanskje få noen gode råd. Hvis du fortsatt gruer deg for å gå til legen kan et lite tips være å skrive ned hvordan du har det og om situasjonen, og rett og slett gi det til legen. Håper virkelig du kommer til en lege som viser interesse og vil hjelpe dere!! Det er veldig slitsomt å prøve så lenge, og ikke vite hvorfor det ikke klaffer. Vil bare få ønske deg LYKKE TIL, håper det ordner seg for dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå