Gå til innhold

1.pris - SELVBEDRAG, mars måned:

Anbefalte innlegg

Ja, prisen ble delt ut i morges, samtidig med at tanta ringte på...... Ikke at hun var invitert - hadde jo nærmest erklært meg gravid for alt og alle, med alle mine spymptomer.....

Trodde jeg hadde sendt tanta på teambuilding jeg, men hun utsatte turen en måneds tid. Men, nåde henne om hun viser seg da........!!!!!!!

Nå går vi for januar baby! Kan jo være greit å være størst i klassen også:-)

Lykke til alle andre med ikm de neste dagene!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8691430-1pris-selvbedrag-mars-m%C3%A5ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei evigoptimist-

Hmm- dette var ikke helt som jeg håpet på .... Hadde vært så bra om du fikk din lille spire denne måneden !

Håper inderlig at det klaffer for dere neste måned - godt at dere klarer å se noe positivt i situasjonen også :-))

Jeg planlegger en aldri så liten teambuilding i påsken også- med et merkbart mer krevende program for spesielt tungnemme tanter- din er allerede påmeldt :-)

Hei!

Fatt mot, du er jo forholdsvis ung enda noen år, ihvertfall yngre enn meg... Her har man rundet 40. Og tenk på hvor deilig det ville være med et vårbarn!! Har to fra før, født tidlig på høsten og midt på våren. Vårbarn er kos! Har selv begynt å vurdere en ny runde, men er det egentlig lurt å prøve akkurat nå? Så mye enklere alt er med lettkledte bittesmånurk når det blir varmere i været. Slippe å dra masse klær av og på dem. Selv må jeg likevel nå vurdere hvor mange pp jeg har råd til å "kast bort", når klokken er begynt å tikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...