feris *fødeklar :)* Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hei! Imorgen skal jeg til frisøren, men er usikker på om jeg bør farge/stripe det....skal klippe meg iallefall, men er det noen som kan anbefale noe?? Er 37+2 idag...
tina 79:) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Du kan bare farge så mye du vil, iallefall hvis du tenker på barnet. Har en venninde som er frisør, og hun sa at fargen overhodet ikke påvirket barnet. Jeg hadde tatt full overhaling jeg, så kan du føle deg litt fresh de siste ukene!!! Du kommer sikkert ikke til å få tid til å ta en sånn dag igjen på noen måneder, så nyt det!!!
snart3barnsmor:) Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 jeg var hos frisøren i forrige uke, la inn både farger og striper (hjalp merkverdig mye på formen og selvfølelsen) skal ikke ha noe å si, er bra avtrekk hos de fleste frisører slik at gassene ikke har noe å si! Unn deg ny frisyre med god samvittighet:)
feris *fødeklar :)* Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Ja det var det jeg tenkte...man får ikke tid til dette etter bebisen kommer....så ja får vel fikse no på håret imorgen da det blir deilig...
lamsen&lillevenn;) Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 hei du!er frisør selv og dette er ikke farlig!farger håret mitt ca en gang pr mnd og står jo å jobber med dette hver dag..går alltid en hel masse debatter om hårfarging under graviditet,men alle jeg har spurt som burde ha en viss peil sier det samme..tror nok at det hjelper på humøret og man føler seg freshere!kos deg da
feris *fødeklar :)* Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2007 takk! det var godt å høre...det skal jeg
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 jeg er utdanna frisør selv og det har ingenting og si for graviditeten din. Eneste er før du blir gravid så kan det være vanskeligere å bli det, men ingenting er i veien for å farge håret, og det gjelder kun frisører som står oppe i det hver dag at det kan forårsake noen skade, selv tror jeg ikke det har noe og si. Var og tok masse lyse striper på lørdag, følte meg mye freshere og tok til og med på meg litt sminke=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå