*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 I hele dag... Awww, er kjedelig å være på jobb Føles som om hele magesekken er vrengt tre ganger enda jeg ikke har kasta opp... Jeg bør ligge hjemme å synes synd på meg selv nå, ikke sitte her på jobb å prøve å være så hyggelig som mulig mot kundene mine Buhuuuuu!!!!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Huff stakkars!! Der fikk jeg svar på smp mitt i tråden vår... Pass på at du drikker mye vann, 4-5 liter om dagen nå. Kan hjelpe på hodepinen din! Kvalmen derimot er noe dritt.... Klem
Måånestråle Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg sliter med akkurat det samme som du! Det kom nå de siste dagene, og jeg er snart 9 uker på vei. Trodde jeg hadde sluppet unna jeg, men neida! Heldige meg ligger hjemme da, har 40% sykemelding, og i dag har jeg knapt kommet meg over gata på butikken... STAAAAKAAAR Netta!!!!!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Uff, det er SÅÅÅ synd på oss *snufsekor* Jeg var så sikker på at jeg ville slippe unna, men nei, virker ikke som om jeg var en av de heldige ;p Du kan jo trøste deg med at det som oftest går over rundt uke 12, så du er nok snart på beina igjen Ønsker meg hjem jeg og!!!! Takk for trøst, det gjør godt <
Reidis Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg var sååå kvalm forrige gang. Hittil (er 8+1) har jeg bare vært litt småuvel. Mat hver andre time hjelper - spiser dermed som en hest for tida. Men nå føler jeg meg overhodet ikke trygg på at jeg ikke blir dårlig snart... Føler sterkt med dere!!
is_rose *overtid* Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er 100% sykemeldt, og ser ikke lyst på de neste ukene som kommer. Er 8+1 på vei med min andre. Var ikke dårlig med den første. Og nå kommer jeg meg omtrent ikke ut av sengen. Føler meg som verdens dårligste mor. Føler med alle som er dårlige. God bedring til alle
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2007 God bedring til deg og, is-rose!! Er litt bedre idag, men kvalmen sitter løst merker jeg...!! Du er nok ikke en dårlig mor selv om du er sengeliggende ) Men jeg kan skjønne følelsen!!! Føler meg som verdens dårligste husmor jeg da ;p Gjør jo ikke annet enn å sove når jeg kommer hjem!!!
is_rose *overtid* Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Hehe...tusen takk! Ja, det er vanskelig med den kvalmen. Spesielt når man går på jobb. Jeg gikk så lenge jeg kunne. Det er kjipt å være sykemeldt for tiden går så sakte, og jeg er nok en av de mest utålmodige sjelene i verden. Hehe. Synes det er lenge til uke 12.... de sier kvalmen går over da
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2007 Uke 12 er langt frem i tid... Men jeg tror det kommer fortere enn vi aner Skal bli godt å få GJORT noe hjemme også, ikke bare sove og la sambo sitte med alt husarbeid (Vel... han har så godt av det atte Du utålmodig?? Da har du ikke møtt meg Hehe...
is_rose *overtid* Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Ja, det tror jeg nok at det gjør. Gleder meg faktisk til å kunne gjøre husarbeid, noe jeg hater. Hehe... Men bare det å gjøre noe. Samboeren min føler seg nok litt hjelpesløs, men han gjør så godt han kan og det er det viktigste Fint å se at det er flere som er utålmodige...hihi...
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2007 Tålmodighet er en dyd, jeg er desverre ikke begavet med det Ikke lett når man er gravid vet jeg!! Helst skal alt skje NÅ!! Hehe.. Min samboer er faktisk ganske flink, men det har sklidd litt ut i det siste, i og med at han har eksamen imorra, og jeg bare sover når jeg ikke er på jobb ;p Skulle hatt hushjelp!!!
is_rose *overtid* Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 Jepp, det hadde vært noe. Klesvasken hoper seg opp... Glad det finnes oppvaskemaskin...
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2007 Kan du si det! Har ikke plass til det vi... :-( Ellers hadde jeg hatt det for lenge siden Vel vel.. Min oppvaskmaskin er sambo, den går bare litt tregt om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå