Gå til innhold

Noen som har opplevd dette...??


vekten81

Anbefalte innlegg

Har mensen nå og så utrolig med smerter. Har alltid vært plaget, men ikke så lenge (vært låk siden fredag). Har brukt cerazette fram til i dag..vært så mye tull med den så nå orker jeg ikke mer. Men uansett.. det som er så travelt nå er at jeg har smerter i korsryggen som går nedover høyre fot. Å stikkinger nederst i magen som blir verre når jeg holder på med noe... Utrolig travelt.. Glad jeg er ferdig cerazette..har en mistanke om at det er kroppen min som reagerer på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm...jeg har ikke fått igjen mensen etter Jørgen blei født, men har hatt mensensmerter et par tre ganger. I helga hadde jeg så vondt at jeg måtte ta to parasett og det er sjelden. Fikk skikkelig vondt i eggstokker og blei svimmel og rar. Så mensen kommer vel kanskje snart!!!??? Ingen blødning da. Jeg har hatt god erfaring med cerazette. Hjalp deg kanskjeikke så mye med men

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mye sterkere smerter nå når jeg har mensen en det jeg hadde før. Bruker ikke noe prevansjon. Det gjorde jeg ikke før heller. Merkelig, har høst at men skal få mindre mensen smerter etter at men har fått barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det har jeg også hørt.. men den gang ei :( litt dårlig gjort synest jeg.. hehe... hadde gledd meg til mange år med mindre smerter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...