Gå til innhold

Ullevål??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Ullevål som fødeplass?? har dere vært og skikket på føderommet og evt hvordan var det?....har termin 09.04.07..20 dager igjen, og har fødeplass på Ullevål , avd. B....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har termin 05.04.07. Har heller ikke sett på føderommet. Har også fødeplass på avd. B Har 17 dager igjen. Gleder meg.

Skrevet

Hei! takk for svar...ja har sett de bildene på nettsiden deres...men du, skal vi opp til avdelingen når den tid kommer og vi skal til sykehuset liksom?? Hehe..ser ut som om vi kanskje kommer til å føde på samme dag :) koselig det...hva venter dere? Jeg venter en gutt....

Skrevet

jeg har termin 13 april og skal føde på ullevål avd A!!var der med første barnet og var fornøyd med d!!skal ha en gutt til,gleder meg!

Skrevet

Jeg skal også på ullevål avd B - hadde termin i går, så jeg håper jeg snart får se fødestua.... man får ikke komme inn og kikket på fødestuene på omvisning, kommer bare inn til resepsjonen der liksom - og ja, slik jeg har forstått det så skal du bare gå rett opp til avd B når den tid kommer. Men da har du jo ringt på forhånd og sagt i fra at du kommer da. Så for å se på fødestuene er det bare bildene på nettet du får sett før du faktisk kommer dit. Jeg håper nå virkelig at det er plass til meg når tiden er inne... har en følelse av at det er store sjanser for å bli sendt videre pga fulle fødestuer....

Skrevet

Hei

Vi var inne på en födestue da vi var på svangerskapskurs. Tror vi var innom avd. A, men jeg skal på avd B når den tid kommer i april. Vi var inne på det minste rommet, det uten badekar, men de andre hadde visst det. Er vel ikke stort å si hva som var der inne, en seng til deg og babyen. Måleinstrumenter og lystgass. I tillegg var det cdspiller der, så ta med dere egne cder hvis dere önsker musikk til pressingen:-). Har ikke helt bestemt meg enda for om jeg skal ta med egen musikk eller satse på radio. Spörs hvor mye man orker i den situasjonen.

Man skal alltid ringe först. Så når du kommer er det bare å ta heisen opp i 3 etasje, hvis du skal på B da.

Skrevet

Har hørt av min svigerinne at avd A er mye bedre enn avd B? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...