Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjaman fortalte min mann at han skulle bli pappa igjen i oktober...

Eg fann ut i dag at eg er gravid...hurra...

Kan nokon sjå ka kjønn eg får? født 010677

takk takk fra glade meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, tusen tusen takk for at du tar deg tid og orke deg...

Skrevet

dytter den opp sann at du ser den :)

Alle som vil /har lyst kan og svare:)

Skrevet

dytter opp i håp at du ser den:) sorry for at eg maser...

Skrevet

hei vennen... alt bra med den svangere?

jeg ser ei lita tulle på deg...

Skrevet

nei tulla er nummer 2...en gutt unnskyld meg med det kom opp en gutt rett etterpå...

Skrevet

OI SANN...kan det kanskje tolkes som tvillinger???? Hadde en merkelig drøm etter å har tenkt på hjelpere og bedt de( om eg hadde ) å gi meg et tegn på om eg var gravid..senere den natta hadde eg en merkelig drøm om ei jente og en gutt på en disse.....

Så spådde nattinatt tvillinger , gutt og jente!!!!!!!HA HA HA,

Joda eg har set greit kvalm, og utrolig trøtt men er så takkenemlig for å vere gravid at eg tar det med et smil....tror du på hjelpere???

Skrevet

er det prøverør? du trenger ikke svare ...men jeg fikk og begge opp rett etter hverandre...hehe...det blir spennende å se da?

Skrevet

Svare på alt eg hehe er moro dette:) Nei er ikkje prøverør, helt naturlig dette her...men har brukt en god stund då...måtte vente et år fof å få igjen mens etter p-sprøyte , så har vi prøvd "skikkelig" siden juli 06...

Kjempe spennendes dette ja... må bare spørre deg om du brukte kort på meg eller går det på "følelser"...intuisjon?

Skrevet

vel når mannen din spurte fikk jeg opp en gravid følelse med en kang...trakk et kort i stokken og det spådde fødsel...da MÅ jeg gå med bildet jeg har fått opp...om du skjønner...

ellers tror jeg du har en utrolig snill mann...fikk en god følelse der...

Skrevet

Ja eg har en snill mann, han er ganske utrolig faktisk:) såg i en annen tråd her at du tar 100 kr, er det for et full tarot lesing?? er veldig interesert i det ...korleis går eg fram med betaling og slikt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...