Gå til innhold

Litt klynking fra meg......

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Føler bare behov for å pipe litt. Er nå nede for telling med influensa, halsbetennelse og en kraftig streptokokk infeksjon. Sondres pappa har det samme, og det er bare spm om dager før også Sondre får det.... Skikkelig kjipt! Har blitt sykemeldt denne uken, og skal holde senga. Mitt siste foredrag denne uken går altså fløyten. Min siste arbeidsdag blir neste fredag, så da er det ekstra kjipt å være såpass nede for telling. Har heldigvis fårr aktibiotika nå, eller en pyton vond helg der jeg ikke turte å ta noe som helst, og omtrent ikke sov, så nå får jeg det ihvertfall bedre!

Håper det ikke er andre som også har dette spetakkelet. Ikke godt uansett, og ihverfall ikke når man er høygravid! Heldigvis lar vesla seg ikke påvirke i magen......

Sutrete hilsen fra meg

Fortsetter under...

Huff og huff, skikkelig kjipt med streptokokk infeksjon og influensa om en ikke er høygravid, og kan bare forestille meg hvor tøft det må være som høygravid. Og skjønner godt at du føler på at det ble en dum måte å gå ut i permisjon på..men det er bare noe en ikke kan styre, og det skjønner jo alle på jobben. Håper inderlig at antibiotikaen hjelper deg raskt. Godt at jenta i magen ikke lar seg påvirke, ihvertfall, og at du kommer til å bli frisk og fin til fødselen.

GOD BEDRING!

Klem,

Jeg vil også ønske god bedring! Hadde selv en real runde med influensa for noen uker siden. Lå rett ut i 3 dager med feber og så gikk det over til real forkjølelse og hoste. Pyton! Vet hvordan du har det. Man har ikke mye energi fra før når man er gravid og en real runde influensa gjør det ikke akkurat så mye bedre.

:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...