Gå til innhold

Hvor langtid mellom måltidene på dagtid??


lille gull skal bli storesøste

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid går det mellom måltidene til småttissene på dagtid nå???

Før pleide jeg å gi mat sånn ca hver tredje time, men nå går det gjerne fire timer og noen ganger mer (prøver å holde meg til hver fjerde time)

Hvor ofte bør de spise nå når de er rundt tre mndr???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her kan det gå alt i fra 3-5 timer imellom.. men prøver og ikke la det gå mere en 4 timer jeg oxo... han spiser jo 200ml til hvert måltid.. så kan jo godt gå 4 timer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spises det fortsatt hver 2 time:( uff det er slitsomt!!!

Tok det opp med hs når vi var der men hun sa det var enkelte barn som spiste så ofte. Evelina får kun mm, men hs sa jeg ikke skulle gi noe annet selv om hun spiste så ofte. Ihvertfall ikke så lenge jeg orket å amme så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask får bare mme, og han spiser stort dett hver 4. time nå.. da får han 160ml... ca kl 8 får han 220ml og sover da til ca 3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det 3 til 4 timer mellom måltidene, så da spiser han 4 til 5 måltider opm dagen. Jonatan spsier bare mme og det varierer hvor mye han spiser om gangen. Det får han styre selv. Ut fra antatt mengde på mme pakken ligger han innen for dette. Han tar siste måltidet som regel mellom 21 og 22 å sover da til mellom 7 og 9. Jonatan er nå 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemann får bare pupp, spiser ca hver 3.time - og dessverre like ofte om natten....Dvs 8 ggr pr døgn sånn ca.

Begynner å gå lei, har lyst til å prøve å skyve det til hvr 4.time - ellers kommer vi aldri til å få vekk nattmåltidene, han spiser jo nå 3-4 ganger pr natt ! (natten er fra 19.30 til 07)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagtid går det 3-4 timer mellom måltidene, og 1,5-2 timer på kvelden. Han får bare mm enda, og blir 12 uker på torsdag. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...