prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 ..åssen hengern? kvalm fortsatt eller? det er jeg..ikke får jeg noe for d med det første heller...bli småsprø av dette gett!
miss_chica Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 jeg heter faktisk miss_chica hehe neida =) jah, er kvalm enda, men er bedre form heldigvis. spiser lite, og sover masse =) en uke til ul i dag da, så det blir spennende!!!! jeg kan sende deg resten av pillene mine hehe..neida, men de hjelper mye assa.skjønner ikke hvorfor legen din ikke kan gi deg di. er hverfall tilbake på jobben i dag da, så det er ikke synd på meg lenger hehe =) når skal u på ul??
prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 hehhe,huff,jeg så d etterpå..såååårri ass:oP jeg får ikke pillene,fordi han sier d er best for fosteret om man holder seg unna,så disse pillene får man bare i ekstreme situasjoner...derofr syns jeg d er så rart at noen får slike piller uten å mukke liksom..har allerede sett på den Ul som han har jeg da..ikke mye å se,siden den kun er utenpå,men håper at d vises mer når jeg skal på kontroll i uke 12 den 28 mars.. innvendig ul du skal på el? blir vel å vente til den i uke 18 sånn forøvrig jeg tenker jeg,så håper VIRKELIG at jeg ser noe nå den 28,hvis ikke blir jeg GALGALGAL!hehhe;o) har dere fortalt lillemann enda?
miss_chica Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 jepp..det blir innvendig på mandag. kan ikke si jeg gleder meg til det akkurat, ekke så fan av å stikke ting opp der, MEN det er verdt det da. jeg har fått i uke 14 på ullevål jeg. syns det er litt tidlig, og bare to uker etter denne..hehe..får håpe jeg får en til siden de har bumma på en mnd liksom. vi får se =) jo, har jo prøvd å fortelle romeo da, men det er ikke enkelt. sier bare det er en baby der inne, men han skjønner det liksom ikke helt. han sier bare: baby og peker på piercingen min hehe..lettere å si noe når magen blir litt større regner jeg med.hehe dere da? vet gutta dine det nå?
prøvekluten+3små Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 ja,og særlig lucas er eveeeldig opptatt av baby...hvis noen spør han hva som er i mammas mage,så kommer det "baby" konstant;o) har mange venner med små babyer,og han er jo så fascinert av de vettu så rart at de skal ta ul så tidlig?jeg var på ul i uke 16 sist,trodde d var uke 18,men så ble jeg satt tilbake...jeg måtte da komme tilbake tre uker etter,for de fikk ikke tatt alle måla de skulle ta,rett og slett for at det var for tidlig...tjihi,så kan jo hende det blir enda en ul på deg da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå