Gå til innhold

Du som la ut linken til boble-spillet!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

DÅRLIG GJORT!!!! Jeg er totalt hekta!! Sto opp klokka 10 i dag, og -vips- så er den 14!!!! jaja.... dagene går jo unna da....;-) kommer meg liksom aldri i dusjen....... hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..vet ikke om det var meg du sikta til,men jeg la det ut her før helga og kom meg noe lignende kommentar =) hehe =)

Sitter å spiller akkurat nå..skulle jo ha gjort myyyyye annet istedefor,meeenn...bare en gang...hehe=)

Skrevet

Jeg er også helt hekta! Samboer også! Det er jo ikke så mye annet å drive med når man går og venter på fødsel...

Vi har fått noen venner til å prøve, og han ene klarte 230.000 poeng forrige dagen!! Det tar litt tid å komme dit. Men timene flyr når man setter igang.

Skrevet

Lurer på om hun første som la ut den linken ville gjort det igjen dersom hun visste hvilken fortvilelse hun hadde bragt over de tusen hjem... hehe:) Godt å vite at det ikke bare er jeg som er hekta.

Skrevet

Hvilket spill er dette? Noen som tør å legge ut linken? :-)

Skrevet

I know!!! Krangler med samboeren om pc-en hele tiden! Men nå er jo han på jobb da.....hehe:-) Ikke en veldig produktiv helg akkurat......

Skrevet

Puhhh, lette , men nå fant jeg igjen meldingen..., ble hekta igår og rekker en halvtime nå!! Sendte linken til mamma og hun er hekta............

Skrevet

Jeg er også håååpløst hektet..... Dårlig gjort! ;0)

Skrevet

har blitt hekta her i huset også. Sambo også, så vi har konkurranse om hvem som får flest poeng..hehe

Mye husarbeid som blir utsatt iallefall! ;)

Skrevet

Så gøy. Har lett etter boble-spillet, var avhengig for noen år siden og har lett etter det nå som jeg har så mye tid:)

Skrevet

Er skikkelig hekta her også... skikkelig kult spill

Skrevet

Hekta her også! Men har holdt på så lenge med samme spillet nå at jeg er litt lei... Har fått en masse masse poeng, men vil jo ikke avlutte det heller. Hadde besøk i dag, måtte lure meg til å spille litt da også..

Skrevet

Til dere som vil at tiden fremover skal gå litt fortere, prøv dette spillet!! Er ikke så god , noen tips for å få litt mer poeng, jeg bare skyter mot lik farge, der det er flere bobler....

Skrevet

Ja, etter en lang kveld med dette boble-spillet drømmer jeg om bobler...

Skrevet

Jeg også =P

Men skylder bare på meg selv for jeg ble advart =P

Klarte hele spillet i går og fikk over 300.000 poeng =) *HURRA*

Skrevet

jeg har spilt dette spillet i ett par mnd. har toppscore på 1,3 mill.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...