kose endelig mamma Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 tenkte og vaske ned huset og pusse vinduer, er da salmiakk for sterkt å bruke? er 30 uker på vei. må vaske ned huset før gullet vårt kommer. har dere dager hvor det er lite spark og dager som det er masse?
Katta:o) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 salmikk er vel ikke nødvenig å bruke. Bruk vanli vaskemiddel. Ja babyer har forskjellige bevegelsesmønster. Noen dager mye aktivitet andre dager lite.
nybakt_mamma Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 hmm det med salmiakk vet jeg egentlig ikke..det er jo sterke greier. er i uke 29 nå og har dager med lite spark og dager der jeg nesten tror han springer maraton der inne.. hehe men er jo gøy da. de dagene med lite sparking dytter jeg bare litt på magen å da får jeg svar..jada mamma er i live...
kose endelig mamma Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 hva bruker dere til vinduer da, hvis dere ikke bruker salmiakk ?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Jeg søkte litt på nett om det en gang og svarene jeg fant var at det gikk helt greit å vaske med salmiakk, men ikke å sove med en åpen flaske salmiakk under senga liksom.. hehe:) Skjønner, bare bruk moderate mengder og unngå å sniffe det altfor dypt inn.
Katta:o) Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 jeg bruker zalo i vannet når jeg vasker vinduer. Da blir de skinnende rene
kose endelig mamma Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2007 oki. takk for svara. greit å forhøre seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå