Tulle06ogPrins10 Skrevet 19. mars 2007 #1 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei jeg har juli jente, har ikke vist om disse sidene. Så nå er jeg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 19. mars 2007 #2 Del Skrevet 19. mars 2007 Hallo, så gøy ) Her er det bare koselig å være, så sett deg godt tilrette og kos deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulle06ogPrins10 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei. Er "låst" inne i dag. Tulla har feber så jeg har ikke så mye annet å gjøre en å sitte ved PC'n. Skulle ha vasket, men det gidder jeg ikke Morsomt å finne denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulle06ogPrins10 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mars 2007 Litt om meg: Jeg er 28 år Tulla mi er født 7 juli med keisernitt 3 uker før termin pga svangerskapforgiftning. Jeg er gift med pappaen hennes, han er 32. Dette er vårt første barn, ble gravid 1mnd etter bryllupet, så en kan jo si at et gikk fort. Jeg er sykepleier. Gleder meg til å bli "kjent" med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 19. mars 2007 #5 Del Skrevet 19. mars 2007 velkommen hit du kommer til å trives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 19. mars 2007 #6 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei og velkommen hit:) Vi har nesten lik historie vi jo:) Jeg ble gravid 2 mnd etter bryllupet. Hehe. Det finnes en presentasjonstråd her som du kan lese litt om oss på. Skal dytte den opp jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 19. mars 2007 #7 Del Skrevet 19. mars 2007 hei hei og velkommen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 19. mars 2007 #8 Del Skrevet 19. mars 2007 Velkommen skal du være! Koselig er det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #9 Del Skrevet 19. mars 2007 Velkommen hit:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #10 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei og velkommen inn til oss :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Mamma** Skrevet 19. mars 2007 #11 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei hei.. Du er ikke den eneste som fant siden sent. Er ikke så lenge siden jeg fant den heller.. Er kjempe koselig her, er ikke her så mye men titter innom når jeg har mulighet. Velkommen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå