Gå til innhold

Han tar tak i ting :-)


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

I går holdt jeg biteringen foran Jakob og hjalp han litt med å få tak i den- så plutselig klarte han å få tak i den selv :-)

Han gjorde det mange ganger etterhverandre og synes tydeligvis det var kjempegøy!!!

I dag holdt han på med en tom havregrynspose- satt i stolen sin og tok den opp- smate på den- la den fra seg og tok opp igjen flere ganger!!!

 

Så morsomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå.. så gøy!!!! Gleder meg til tulla gjør det samme! Hun har ikke funnet henda sine ennå da, tar vel litt tid med hun her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempegøy når de begynner å holde ting selv. Snuppa her har også gjort det i et par uker =) Haler og drar i lekene i babygymmen, og blir sint når hun ikke får dem løs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det er mye gøy som skjer fremover nå :D

Ask har de siste dagene begynt å dra i ting... hvis jeg legger noe på magen hans tar han tak i det og drar det opp og forsøker å putte det i munnen :P og så harhan begynt å dra teppen sin over hodet sitt, grrr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine har også begynt med dette for en ukes tid siden:) Legger jeg noe på magen hennes må hun bare ta tak i det og smake litt, og drar i babygym lekene gjør hun også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro :-) Er så mye spennende som skjer nå framover!

Mira har begynt å ta på lekene på gymmen og dra i dem. Stapper henda i munnen, men jeg tror ikke hun har "oppdaget" dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...