Gå til innhold

Tynn svak strek paa meg i morges - kan jeg ha bommet 5 d paa IKM?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner aa tro det.... Har giret meg litt opp i helgen, og sambo er overbevist, han mener jeg har blitt "den der" som jeg blir naar jeg er gravid og at jeg er "litt mer av alt" som han sier, haha..... Jeg tror naa at jeg har bommet helt paa IKM, kanskje hele 5 dager.

De hypersvake pos testene forrige uke kan ha vaert fryktelig tidlige pos tester. I dag fikk jeg en svak, tynn men hel strek tidlig i morges.

Ingen TR aa spore, puppene er konstant litt voldsomme naa og de ser litt saann "klare til bruk" ut om dere skjoenner...litt saann anvendelige. Og saa har jeg mer blodaarer rundt omkring, paa puppene og begge sider av magen (?!!) Er ikke det mye senere i evt. graviditet at DET kommer? (bitteliten angst akkurat rundt det, for at kroppen evt spiller meg et puss og enda tror den er gravid etter EXU jan/feb, selv om selve SA er over, men det er vel liten sannsynlighet for det?)

Dersom svake streker fortsetter og jeg ikke faar sterk strek innen en uke sjekker jeg opp med lege, det er da nemlig det andre resultatet som jeg ikke vil ha.

MEN her tas ingen sorger paa forskudd, heller ingen gleder for den saks skyld, saa status quo her i leiren, men med et temperament som faar sambo til aa gaa i hi noen ganger...

Og det stikker og jobber i magen. Vel, tolmodighet er ikke min sterkeste side, men faar smoerre paa litt likevel... Synes ogsaa det er annerledes aa ligge paa magen naa, som at det er noe i magen paa et vis....

Akk ja, bare julenissen vet, ho ho ho!! Kom deg ned fra taket og inn her med et lite julekryss!!

Fortsetter under...

Hei Femina!

Krysser alt som krysses kan for at det er spiren som har festet seg på riktig sted denne gang! Spennende...! Jeg ville bare si at jeg har mye tydeligere blodårer spesielt på puppene nå, og det kom ganske tidlig i graviditeten. Jeg er 6+4 i dag:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...