Gå til innhold

Kan dette være sant!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da vil jeg nok tro at du er gravid ja :o)

Jeg hadde EL 8.mars, og i dag morges testet jeg med en sånn quickstep(?) strimmel fra billige-teste. Jeg satt å så på den mens den trakk seg oppover, men kastet den fra meg av skuffelse da det bare kom kontrollstreken fram. Etter ca. 15-20 minutter så jeg på den igjen, og da var det en svak strek ved siden av! Men disse skal jo egentlig ikke avleses etter at det har gått 5 minutter, for da kan den vise feil,

så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro? Hadde bare den ene testen igjen.

Er det grunn til å tro at jeg er gravid og at ikke testen "jukset" på overtid? Hvis noen vet så please svar meg :))

siden det er 12 dager siden el så har nok egget klart å festet seg så jeg vil tro du er gravid ja!!!!!!!!!=)

GRATULERER!=)

Hvis du venter noen dager haar nok hcg'n steget og da er sikkert testen ennå mere klarere=)

Saa spennende, og saa fantastisk dersom det er i boks!! Synes det er helt raatt naar dere som har holdt paa lenge kommer i havn. Du er forresten ikke den foerste i proeveroerskoe (oi, det var mange oe'er hehe) som evt. blir gravid! DET har skjedd foer har jeg hoert, haape haape...

Jeg har ogsaa muligens hatt EL rundt 7. mars (mens jeg opprinnelig trodde det var i begynnelsen av mars. Jeg har nok bommet med opptil en uke paa IKM.

Poenget mitt er at jeg tror jeg har IKM ganske likt med deg, og at jeg ogsaa har faatt en veldig svak, veldig tynn men hel strek i dag.

Jeg trodde jeg hadde IKM 16.3, men ser at det nok er mer mot slutten av denne uken i stedet.

Lykke lykke til i hvert fall, da foelger jeg med paa deg, tvi tvi...

Annonse

hei...du er nok helt sikker gravid ja...tror aldri den viser positiv om den ikke er det.så gratulerer så mye.

testa du med morgen urin??

jeg hadde selv siste menstrasjon første dag den 25 februar så sitter spent og venter selv til og teste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...