Gå til innhold

majaminpiraja.


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

Hvordan var det å reise til syden med maja? Gikk det bare fint? Hvordan gjorde dere det med varmen og sol? Var dere på stranden noe,hvordan gikk det? Sov hun greit om natten? Hadde dere med mat til henne,eller kjøpte dere der nede?

 

Har du noen råd hvis man skal reise?

 

Hehe,det ble mange spørsmål :o)

Har lyst å ta med patrick å reise en tur i mai så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

 

Det var bare positivt å dra med små til syden:-) Jeg er riktignok av typen som 'krisemaksimerer'/forventer det verste, så jeg ble positivt overrasket :-)

 

De første dagene var jo selvfølgelig litt omstilling - hun sov veldig lite og var ørlite granne utilpass pga varmen, men det gikk ikke lang tid før det var over :-)

 

Vi holdt oss ved bassenget, det var lang vei til stranden, så vi tok oss ikke bryet med å drasse med oss alt av utstyr ned... Hun lå i kortarmet body på noen tepper under en parasoll når hun var våken, ellers så lå hun i vognen og sov. Maja storkoste seg virkelig!

 

Om natten sov hun bra, selvfølgeig ikke i begynnelsen, men det var dager hun sov gjennom hele natten - og det er jo mye bedre enn hva hun sover her hjemme - så det kan jeg ikke klage over! :-) Vi hadde ikke aircondition på rommet, men det var kjølig på kvelden (18 grader:-) ) så med god lufting/vindu åpent så var det behagelig temperatur.

 

Vi kjøpte mat til henne der nede, samme priser som her og greit utvalg. Bleier derimot kostet ei formue hvis du skal ha pampers, 12-14 euro for 14 bleier. Det fantes andre merker som vi også kjøpte som var billigere, men synes ikke de var noe særlig jeg da...

 

Maja satt 6 timer på fanget under flyturen, og det gikk utrolig fint! Hun 'plagde' nabomannen litt da, men han synes det var litt artig og - så det hjalp jo på :-) Ga nesespray 10 min før letting/landing og hadde tutkoppen med vann.

 

Jeg ville ha valgt en plass med bassengområde - synes det var 'trygt og godt' - fremfor å drasse avgårde til stranden...

 

Jeg hadde også pakket med klær til 'alle' temperaturer - men brukte kun sommerklærne. Utrolig godt å bare stå opp å gå ut uten å kle på Maja noe mer :-)

 

 

Jeg må gå å bade Maja nå, men si ifra hvis du lurer på noe mer så skal jeg svare etter beste evner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :o) Så bra at alt gikk fint når dere var der,da blir det sikkert å gå fint for oss også visst vi reiser.

 

Skal nok ha hotell med basseng område ja,slipper sand å greier.

 

Blir nok å spørre mer hvis det er noe jeg kommer på :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...