lilleminni Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Ei venninne som sa det skulle funke, men har ikke turt å prøvd.....
TrineK83 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Er det kjærringråd for å få igang fødsel? Hvis det bare er en type te kan det jo ikke være så farlig...? Lenge til du har termin da?
lilleminni Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja, skal vist være effektiv etter noen timer..men det sier de om så mye! hehe:-) Har 11 dager igjen... hun kommer vel når hun kommer, men er veeldig lei nå!!
TrineK83 Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Skal det ha litt sånn samme effekt som lakserolje (eller hva det heter) Det har jeg blitt frarådet pga at det gir en styrtfødsel, kroppen klarer ikke å henge med på det som skjer... Eller er det litt mer sånn som kiwi, kanel, sex også vidre? Er litt mer avslappet til slike kjærringråd som jeg ikke helt tror på, hehe. Har 5 dager til termin jeg nå. Skal på fotografering på fame i morgen, etter det blir det kjærringråd til den store gullmedalje, selv om jeg tror babyen kommer når den er klar for det :-)
jordbærsjokolade Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Så rart! Jeg drakk salvie te for å bli gravid jeg..(kjærringråd)! Hadde ikke noe lakserende effekt i det heletatt
Regnbuemor til 2 Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Jeg drakk også dette for å bli gravid, med streng beskjed om å IKKE drikke det ved graviditet, så jeg sluttet og drikke det ca tre dager etter EL. Da kan man forvente at fosteret muligens har begynt å feste seg!
Pinklady og Amalie Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Fant dette på internett Salvie te for begge, men ikke når du er gravid Salviete er et av de gamle rådene; det skal gjøre kvinnen gravid. Det skader heller ikke at mannen drikker det. En kur over noen dager skal gjøre underverker. Rådet skal visstnok aldri slå feil!(håper leseren tar dette med en klype salt) Salviete fås kjøpt på apotek. OBS: den skal vistnok ikke drikkes av ammende og gravide.
lilleminni Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2007 hehe, ja var jammen bra jeg spurte! :-) får springe litt i trappa i dag også i stedet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå