Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, litt syte-innlegg dette.. men jeg er altså så utrolig sliten om dagen! ikke energi til noe som helst... er i uke 30 nå, har hatt det sånn noen uker...

er student, så jeg skulle helst ha lest endel, men det blir det dårlig med.. i tillegg har jeg ekstrajobb, jobber to dager i uka, og når jeg har jobbet er jeg helt gåen etterpå, ligger rett ut resten av dagen og kommer meg ikke før langt utover neste dag.. og det er bare en kontorjobb, ikke noe fysisk krevende...

har ikke krefter til noe som helst, trener kanskje ett par ganger i uka, men det er bare et ork.. har ikke energi til å treffe venninner eller finne på noe, syns bare jeg ligger i senga om dagen! og når jeg ikke gjør det gleder jeg meg bare til jeg kan legge meg....

sover litt dårlig pga mye sparking, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre, vet ikke..

Noen ideer om hva jeg kan gjøre? kan jeg be om sykemelding allerede nå? tror kanskje det hadde hjulpet om jeg hadde sluppet å jobbe, føler det hadde frigjort litt krefter...hadde egentlig regnet med å kunne jobbe frem til permisjon, men det ser dårlig ut... men det er kanskje en veldig dårlig grunn til å be om sykemelding det her? er så usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg har også hatt det sånn en stund, må psyke meg opp til å gjøre ting, og kroppen blir bare tyngre og tyngre å håndtere. Er i uke 31 i dag. Jeg studerer også, men har ikke jobb ved siden av, heldigvis. Har du snakket med JM om dette? De er veldig opptatt av det når jeg er på kontroll iallefall, skriver ned i helsekortet at jeg føler meg sliten og sånn. Jeg har prøvd å finne en balanse i hverdagen, sånn at jeg ikke blir helt utslitt. Kanskje det er en god ide å kutte ut jobbingen hvis den er det som får deg til å bikke over. Jeg ville tatt en telefon til JM jeg, og snakket litt med henne. det er ikke bra hverken for deg eller den lille at du sliter deg ut...

Lykke til! Klem

Skrevet

jeg er i uke 34 og er fulltidstudent og ha snart vært i praksis i 5 uker....er HELT ferdig....JM sykemeldte meg tidlig fra jobben jeg har ekstra pga hun mente at det er faktisk en "jobb"og være gravid også...

har masse oppgaver som jeg sitter med på kvelden...

jeg har alltid trent mye men nå har jeg gått over til å svømme 2000 m i uka...det er et godt alternativ til trening for en gravid kropp...

husk at du skal ha overskudd når den lille kommer også...

Skrevet

Jeg var på kontroll i forrige uke. Fortalte JM hvor sliten jeg er. Hun forlangte at jeg gikk til legen og fikk sykemelding. Stor nok jobb å være gravid sa hun. Viktig å være i form til fødsel, og er man utslitt til fødsel tar det mye lengre tid å komme til hektene etterpå, noe som heller ikke er bra for noen.

Gå og sykemeld deg med god samvittighet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...