Gå til innhold

Flere barn?


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal helt klart prøve å få flere barn. Har tenkt å jobbe litt først, men vi har ikke fått noe barnehageplass så egentlig burde vi bare sette i gang å produsere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne tenkt meg og prøvd igjen snart egentli, men har bestemt oss for å vente til alexandra e litt større sånn at me får god tid til ho at ho ikkje blir glømt... så sommeren til neste år er planen for og prøve på ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prøve igjen etter bryllupet neste sommer, kan ihvertfall ikke vente noe lengre...vi vil så gjerne ha 2 tette, men jeg vil jo heller ikke være gravid når jeg skål stå brud:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på flere barn, og vil ikke ha så stor aldersforskjell mellom dem. Bruker bare hopp-av-metoden til jeg er ferdig med amming, og egentlig gjør det oss ikke noe om det skulle bli en baby av det. Men om det skal ta lenger tid, gjør ikke det noe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hoppetussa". Hehe,akkurat det samme tenker vi og :o) Bruker heller ikke nå annen prevangsjon enn hopp-av-metoden(og det kalles vel gjerne ikke prevangsjon en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne ha et barn til, men vil ikke ha de såååå tett. Tenkte kanskje bli gravid (ikke alltid man bestemmer det da) når hun er 3 år. Vil at hun skal få være minsten lenge og ikke bli storesøster før hun forstår noe av det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå to flotte jenter det er to år og en uke mellom. Vil prøve på en til om ca 3 år, og så en til 2 år etter det. Da har vi på 8år, 6år, 2år og nyfødt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på en til, men da er det stopp. begynne og prøve når minsten er ca 1 år, viss jeg får overtalt mannen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Den metode brukte vi også, og det ble visst resultat alikevel.... Er 2,5 mnd på vei.... Her blir det to tette!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, gleder meg til neste gang !

Håper å bli gravid august - desember en gang, viss vi ennå vil da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fikk bestemme hadde det nok blitt et vårbarn neste år, men må nok vente enda et år ja... Så kanskje vårbarn 08??!!

Skal først få meg en jobb også får vi se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil nyte lillegutt noen år først + at jeg gjerne vil jobbe et år til.... Så kanskje i 2009 en gang i mai - juli :) Jeg vil ha 3 barn, men samboer synes 2 er nok ( skal nok prøve å overtale han )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...