Gå til innhold

Noen som har en plass i syden å anbefale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alanya og Side i Tyrkia har jeg tenkt på. Ser veldig fint ut og så er det billig. Mallorca har jeg veldig lyst å reise til. Mamma og de var der i høst,og de var kjempe fornøyd.

Har også sett litt på Kreta,Rethymnon. Går direktefly herfra og dit så.

Noen som har vært der?

Noen som har vært litt lengre,som Thailand,Brasil,Venezuela...

Huff,er jo som å lete i en jungel å bestemme seg:-)

Annonse

Har vært i Thailand og Venezuela... Kan anbefales begge deler! :o) Men det er jo såpass langt at jeg hadde ikke reist dit om du skal være vekk bare en uke. Og så er det jo fint og varmt i Europa i sommer-halvåret, det er mer greit å reise såpass langt i vinterhalvåret for å sørge for at man får seg litt varme når det er kaldt i Europa... :o)

-carina-

Hvordan er det å sitte på flyet så lenge? Planlegger å reise litt lengre neste vinter. Er jo ikke spesielt varmt rundt middelhavet da så. Å selv om man reiser til kanari øyene,så er man ikke helt sikkret å få det skikkelig varmt.

Vi har bare reist langt med fly uten barn, vi... Så jeg kan ikke si noe om hvordan det er å fly langt med barn. Jeg synes det er helt greit å sitte lenge på flyet, mannen min er ikke fullt så glad i å fly. (Han er så høy, så han får lite plass til bena) Jeg tror i hvert fall jeg hadde forsøkt å fått til å fly på natten. Da kan barnet sove seg gjennom det meste av flyturen...

Neste vinter er jo Patrick nesten 1 1/2 år, vet ikke hvordan det er å fly med så store barn, jeg. Du kan jo legge ut et spørsmål på Småtroll 1-2 år, kanskje du får noen svar fra de med erfaringer... :o)

Var på Kreta i juli for noen år siden, i Chaniabukta. Er jo veldig varmt der i juni-august, og det var store bølger på stranda. Vi var mest ved hotellet og brukte bassenget, så det er lurt med et fint hotell. Kreta er ei fin øy!

Trives veldig godt i Hellas, grekerne er veldig koselige, og veldig glad i barn. Synes det er mindre "barnevennlig" i Spania..... Men vi har vært i Alcudia på Mallorca, og det er veldig fint å ha med barn der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...