Gå til innhold

ikk eul i dag heller:(

Anbefalte innlegg

var på st.olav kl 8.00 tok blodprøve i dag.skulle på ul kl 13.45.

så ringte dem og sa at jeg ikke trengt og kome fordi hormonivået i blodprøva var altfor høgt!!

så måttte ikke stikke i dag,så skulle jeg kome igjen i morga kl 13.30.

lurer på hvorfor jeg måtte sette sprøyte i helga når dem på fredag på ul allerede såg at det var litt høgt merkeli.......................................

men men

blei lei meg

lurer på om det her ender bra?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8689030-ikk-eul-i-dag-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå så skjønner jeg ingenting ...

Altså de mente at nivået var for høyt før helga, ba deg stikke videre....

Og nå er det enda høyere og du skal ikke stikke?

Jeg skjønner ikke hva de driver med inne på st olavs.. skulle tro en var i trygge hender der inne, og at de visste hva de drev på med.

Folk blir jo skremt av sånt og lei seg, for det er virkelig ikke bare bare å holde på sånn midt i en prosess..

Masse klemmer til deg, med håp om at dette går bra!!

Ikke gi deg på dem,mas dem ned,krev forklaringer av dem.

Lykke til i morgen da, håper dette går bra!!'

klem

nå er jeg løitt i tvil om hva som skjer!! Hva er det du har for mye av i blodet?? Jeg følger visst ikke helt med. Er det overstimulering de er redd for?

Off, veldig fælt å gå rundt slik å være så usikker. Håper du får et svar i morgen da:) Det ordner seg helt sikkert!

Go klem til deg

heisann snoopy

Skjedde det samme med meg, altfor mye østdrial og fare for overstimulering.

Måtte sette ned dose på forrige fredag (første UL) fra 150 til 100 ie. Etter det ble det "surfing" (ingen sprøyter, bare spray) fra lørdag til mandag, hvor blodprøven mandag viste veldig mye mindre verdi av øsdrial.

Denne surfingen viste seg da å ta livet av alle eggene som var lagret i 20-25 eggposer, vi fikk ut bare 1 som ikke hadde livets rett... trist, men en sjanse å ta...

Hadde jo ikke blitt innsetting hvis man hadde blitt overstimulert og fått buken full av væske heller, så da satser vi på rett stimulering neste gang.

HÅPER selvfølgelig dette går bra for dere, håper, håper, håper... Vet så veldig godt at det er tøft å bli avbrutt, men det kan enda gå kjempebra!

Men det kan kanskje være greit å ta med andres erfaring sånn at man er forberedt, men håper ikke jeg skremmer deg :)

Krysser fingrene, det er noe med dette søsterskapet her inne;

når man ikke lykkes selv, overfører man alt håp til andre som er nærmere målet. Og det håper jeg inderlig at dere er. :)

Lykke til :)

Annonse

takk for støtte vet man må være forberdet på begge deler:)så takk for innlegg.

så får vi se i morgen,håpe inderlig det blir i morgen på ul,.visst ikke trir jeg at motet begynner og renne bort:(

frostår ikke helt hvorfor at jeg skulle gå på puregon 75 fra fredag til søndag når østridalen allerede var litt for høg men men dem vet sikkert hva dem gjør håpe æ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...