Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Beredt- Lady with a baby (Ny 19.mars)

Anbefalte innlegg

Tråden deres var kommet på side to. Og som innleid skravler tok jeg spaden i egne hender og dyttet.

Positiva, så hyggelig at dere bestemte dere for å gå for ny baby! Dere kommer nok ikke til å angre. Også er det jo så mye morro rundt planlegging, produksjon, ruging og velkomst som du ikke må gå glipp av en siste gang! :-)

Da var påskeferien over for nå. Uff. Tilbake til jobb igjen i morgen. Tror jeg kommer til å slite med å komme meg opp kl. syv i morgen tidlig. Har sovet til ti hver dag og blitt litt bortskjemt her....

Fortsetter under...

Hei alle sammen!!!!!!!!!!!

Da er påsken over for denne gang, og godt er det, etter 4 dager med svigers...

Ja, Positiva, bra dere går for en liten baby til:) :) :)

Og TURBO!!! SSÅÅÅÅÅ BRA TANTA ER PÅ PLASS!!!!!!!!!!!!!

På tide, du har tross alt gått glipp av evt eggløsninger pga henne, så nå bør hun være SNILL med deg!!!!

Ellers??

Jeg er plaget med forferdelige mareritt, og det er alltid det at det er tomt i magen når jeg kommer til ultralyd, eller jeg drømmer trusa er full av blod når jeg går på do...

Våkner og er gjennomvåt av svette. Kjempeekkelt.

JAJA; tilbake på jobb, nok å gjøre. Får sette i gang...

Hei jenter!!

da er jeg pá plass jeg og! Har jo ikke värt lenger enn pá sofaen min i pásken da... Men det blir ikke mye bimming nár mannen er hjemme.

Nesten null utflod ná- og selv om jeg faktisk gruer meg til neste legebesök- sá begynner jeg á lure pá om at dette faktsik kan gá bra! :-) Er jo i min áttende uke ná- og kommer det ikke mer ná og hjerte forsatt slár sá burde det vel väre stor sjangs for at det gár bra...?? satser pá det jeg!

Ellers sá har min lille nye italiener tispe blitt födt :-)) BAre tre dager gammel! hehe- de er jo sááá skjönne! Sá er formen bra skal vi kjöre en tur til Norge i JUni, for á hente henne :-) Det gleder jeg meg masse til!

Háper dere har kost dere masse i pásken! sommer´n neste!!

klemmer

Anita

ÅÅÅÅÅ!!! Så moro!!!! Har du noen link til valpene?????

Jeg luftet amanda i morges, og da vi kom inn hadde hun fått sår på begge bakpotene. Lurer på om hun har vært borti noe glass....

Jeg renset med pyricept og tok litt salve og sokker på. Så får vi se hvordan det går... Får se etter når jeg kommer hjem.

Håper alt er ok med spiren, de tåler jo litt tross alt, jeg trodde jeg skulle kaste min opp jeg da.... Fikk jo influensa i februar. Uff....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...