Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Beredt- Lady with a baby (Ny 19.mars)

Anbefalte innlegg

Takk Modesty Blaise :-)

Har jo ikke blödd masse- men litt brun utflod etter á ha tisset og sánn... Men har jo to barn og dette hadde ikke skjedd för, sá jeg ble jo ganske redd.

Tar det veeldig med ro ná. Vi skal fá tak i en vaskedame i disse förste ukene. skjer det noe sá SKAL det IKKE väre min feil hvertfall! Og jeg vil ikke ta noen sjanser.

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Spania, der ser du, ingenting å bekymre seg for:)

Slapp av og nyt påsken nå, tenk positive og glade tanker:)

JEG ER SÅ GLAD FOR DEG!!!!!!!!!

Stor klem fra Kristine:)

Modesty Blaise: Velkommen tilbake:) Lykke til denne gangen, vi krysser fingrene for deg!!!!!!!!!

hei jenter!! Her er det liv i stua kan dere tro!! Har fått en kompis av gutten min på besøk, som skal overnatte. Det er høyt støynivå her med tre gutter kan dere tro:-) Nå er jo disse gutta snart seks år, så det er litt rart med overnatting og sånn... begynner liksom å bli stor gutt han da. Skolestart i august! Så har vi jo tre-åringen min, så han er jo fortsatt litt "minste-mann" da... Håper virkelig at nestemann sitter snart altså! lyst på baby nå, men det tar visst litt tid dette. Bestilte tester fra billig.no i dag, håper de sender det raskt! Tok pause fra el.tester nå sist, tenkte at det kunne hjelpe..., men nei da. Så utølmodig som jeg er skal jeg finne el denne gang!!!! Dermed basta!!!!

Spaniacalling.. NÅ ble jeg Glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddd :o)

Slapp av nå og nyt påsken. Det gjelder dere andre jentene ogs¨å..

Nå drar jeg på hytta, så snakkes

Påskeklem

HA EN FLOTT PÅSKE JENTER!!!!!!!!!!!!!!

Sitter på jobb jeg da. Til fire. Men kom ikke før ett da jeg hadde så sinnsykt vondt i magen i morges...

Men nå er det bra. Nå er det ferie og vi skal være blide og glade alle man:)

KOS DERE MED EGG (i forskjellige varianter - MOKI:))

Annonse

Lenge siden jeg har vært inne her nå. Er inne i 4 pp nå siden tanta kom etter "bare" 29 dager i forrige uke. Fikk noen skikkelige kramper som er uvant, men de gav seg etter dag 1. Nå driver det å røsker litt nede i høyre stokken, litt vondt som jeg ikke har bedt om og ikke aner hvorfor er her. Menmen det går vel over!

Var såååå godt å lese at det var i orden med lille mini-spania!

Kjempedeilig med påskeferie - vi skal ikke gjøre noe superfancy; bare slappe av og kose oss! Kjøpte hele James Bond kolleksjonen på dvd idag hehe, så det er vel rundt 40 dvder å kikke på :) Lese til eksamen pytt pytt.

Håper påskesola skinner for dere alle!

Dere er sá söte jenter...! Mini Spania var morsom!! hehe- trur jeg má bytte nick igjen jeg...! Spania- med mini Spania hahaha

kose dere masse i páskesolen jenter! Jeg har ikke sol jeg- regner, regner og regner.... mökkavär!!

páskekoser :-) :-) :-)

Ah...da har jeg også endelig hele 4 dager fri!!! LUKSUS!!!

Skal gjøre ALT for å lokke fram den dumme tanta!!! Noen tips til hvordan man kan få den??? Alle gode og kreative tips mottas med takk :)

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE!!!

Hmmm... hvor er lenekatt blitt av ???????????

Påskeklem til alle....

Syntes ikke det har vært noe særlig påske til nå. Jeg er i generellt dårlig form, føler kroppen min er klar for natta når klokka er seks....

Har hatt en god periode, men nå er formen elendig igjen. Jeg er sliten og mangler energi. tror denne ungen suger all livskraft ut av meg:(

Skal skrive det i babyboka ja!

Og så er mannen min på jobb, så jeg har ingen til å gjøre alt for meg heller...

Og vinden tok lokket til mitt lille jordbær drivhus (tror nå ikke det blir noe jordbær ut av det heller jeg da....) var ute å leita nå men fant det ikke...

Ellers er kontoen slunken, kjøleskapet tomt (reiser jo i morgen, og da står svigermor for maten) og dårlig tvprogram.

PÅSKEN SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til å reise bort i morgen. Men det blir vel til at jeg ligger der og spyr. Vet jeg ikke skal klage, men så dårlig som jeg føler meg så tenker jeg at en unge holder.....

OK, nok syt fra meg:)

KOS DERE JENTER!!!

Huff...krise avverget :) Dette innlegget var heeeelt sist på første siden nå :) På tide å dytte det opp igjen :)

Vært på besøk (middag) hos svigers nå. I morra skal vi ut og spise på Ekebergrestauranten. Aldri vært der før jeg...skal bli gøy :) Har hørt det skal være fint der?!?

Ellers ingenting nytt med syklusen...bare masse murringer de to siste dagene...trodde tanta kom i går, men neeeei da..... :)

huff...lite action på tråden vår i påska gitt...nå var den elt på side 2!!! Sånt går jo ikke :)

I morges kom forresten den etterlengtede tanta : Hehe... ENDELIG!!!!! Så da blir neste fruktbare periode rndt bursdagen min! Og ja, jeg er optimist og satser på at neste periode ikke blir like lang som denne... Eller forresten- regner med den holder seg borte de neste 9 mnd nå :) Da blir det januarbaby 2008!

jippi Turbo, da kan du endelig begynne å planlegge litt ved el og lignenede igjen. Det var godt å høre. Nå er det bare å kjøre på--- Klem

Annonse

Det smaker Dritt, he he, men det er lov å prøve. Jeg prøvde 1PP med orket ikke mer, men hold for nesa og hell det i deg ... :o)

Grattis med tantebesøk Turbo. Det var på tide. Kroppen din er jo skyldig deg BIG TIME nå så du skal se at dette er DIN syklus.

Jeg testa hostesaft den perioden da jeg ble gravid..?!! Men det kan jo være mange andre årsaker til at det satt den gangen. hehehe...

Spaniacalling; Så lette jeg ble av å se at alt var bra med mini-spania.

Her har vi kost oss i påsken med vin, mat, vin, mat, vin og mat. Har hatt besøk av min 10 år yngre lillebror og hans smellvakre kjæreste. Var på byen i går kveld så i dag er det seriøs joggebuksedag.

Herlig. Gruer meg til å begynne på jobb igjen og vil helst ha påske året rundt.

Klem

Det ser da ut til at det er mange som har blitt gravide etter å ha brukt hostesaft gitt... Kanskje det er håp da??? Men det tilsier jo at de el-testene funker denne gangen da! Har hørt at man ikke skal ta Solvipect etter el for da er det vanskeligere for egget å feste seg...

*Krysser fingre og tær for at syklusen ikke klusser denne gangen!!!*

HOOOOOOHOOOOOO; damer, her er jeg!!!

Har vært over en uke på fjellet og bare slappet av og kooooooost oss!!!!

Akkurat ferdig med tanta, og denne mnd har jeg EL på selveste bursdagen min!!!

Håper dere alle har hatt en knallers påske!!!

maaaaaaaasse klemmer fra meg

hei jenter!! Nå er påsken snart over og snøen laver ned:o(

ikke så mye å smile av det akkurat nei... Men er iallfsall i nærheten av el nå, så da er det bare å kjøre på, he, he!! Venter el-test i posten nå, så den kommer vel rett over påske tenker jeg. Har ikke hatt tidlig el på ei stund, så da får vi bare satse på at den er sen denne gangen også. Er på dag 12 i syklusen nå.... Men vi tenker jo på det selv om jeg ikke får testet for el ennå, om dere skjønner hva jeg mener...."blunker lurt"...

Turbo: grattis med tantebesøk, det var jammen meg på tide!!!

Da er du igang igjen vet du:o)

Spania: Godt å se at alt er bra med spira di:o)

Alle dere andre også: Nå må vi passe på tråden vår! Den får ikke lov til å forsvinne på side 2.... Vi satser på ny frisk nå som påsken snart er over, og at det blir mange 2008 spirer...- og da helst tidlig i januar:o)

huff, huff...nå har jeg sittet på bim mange timer! Er vel snart på tide å logge seg av...men har faktisk vært litt gøy på skravle og krangle i kveld :)

dessuten er det jo ikke akkurat dags for å hekke disse dagene heller, så da blir det bim-surfing i stedet :) Hehe

Får gjøre mitt for å holde tråden oppe jeg også!

Påsken her har bare vært avslapning :) har kost oss masse med dvd'er, bøker og generel kos! Jeg har jo ikke peiling på EL, men burde vel være en eller annen gang til uka.

Er bare så godt å vite at det er fri i morgen; jeg liker sånne uker!

Men hva pokkern er poenget med snø da????

Håper alle har hatt en flott påske :)

Hei jenter. Da virker det som om sola titter fram igjen her og får bort den hersens snøen som kom på østlandet i går, hva er vitsen med dette egentlig he he. Men ser det er meldt kjempevær og varmt i løpet av uken, så det er bare å krysse fingrene. I disse dager er det min siste el som min kjære må gjøre seg ferdig selv he he..... så neste el om ca 1mnd, så er jeg igang igjen jeg også. Har spist så masse denne påsken, så nå skal jeg snart kle på meg her og ta meg en joggetur... ha en knall siste dag i ferien jenter.. :o)

Hei, jenter:o)

Positiva her; i kjempegodt humør!!!!! Har hatt en deilig påskeferie med familien

Hadde positiv EL-test i går, og deilig sex i natt (og for to dager siden;o)). Jeg er nå overbevist om at det er helt riktig for oss å prøve igjen! Mannen og jeg har nok hele tiden hatt veldig lyst innerst inne, men frykten og bekymringene tar ofte over. Men som sagt, nå er vi på prøvern igjen!

Har IKM 24 april,- noen andre i nærheten?

Gleder meg til å være litt mer her inne fremover:o) Har savnet dere;o)

STOR POSITIV KLEM

Hei Positiva!! Så godt å høre at dere kom til at dere vil prøve igjen. Dere har jo vært gjennom endel, så ikke rart man kan få kalde føtter:o)

jeg vet ikke helt når jeg har ikm, men kan nok være rundt samme dato som deg, er jo litt ustabilt her i gården vet du:o( Føles som om el er rett rundt hjørnet, så da er det bare å legge til ca 14 dager, også ventetid da.... sukk- kjedelig å vente....Får el test fra clearblue i posten i morgen regner jeg med! Så da er det bare å teste og satse på at el dukker opp, men vi har også vært "aktive" de siste dagene.... Man vet jo aldri når el kommer vet du:o)

kjedelig å være tilbake på jobb i morgen altså, vært så godt med ferie!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...