Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Beredt- Lady with a baby (Ny 19.mars)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Go morgen alle sammen!!

Fant denne pá side nr to!!! Det kan vi ikke tillate jenter!

Her har vi hatt sommer i hele vinter- og ná som det er vár kommer vinteren...! 8-9 grader ute og kald vind... usj og äsj...!

Da blir det ny bil pá oss og ser det ut som.... :-)) Ford Ranger Limited- den er sá rákul!! Mannen min driver á ordner med det i dag... ser ut som en liten unge vettu! alltid värt drömmen hans en sánn bil. skal vi til nOrge i juni sá hadde det jo värt fint á kjöre med ny og konfortabal bil :-))

Er i min 5 uke og formen er fortsatt fin. bare veeeldig trött. Drömte i natt at jeg begynte á blö- sá jeg váknet med et hopp i senga! Trur det er litt for mye bimming pá meg som gjör det-

önsker dere en fin dag jenter!

Anita

UFF; DU MÅ IKKE DRØMME SÅNNT!!!!!!!!!

I dag er det NYDELIG vær i Oslo, sol og deilig vår:)

Jeg ser frem til dette nå:

Topp 3:

1. Bade på Lutvann, svømme rundt og rundt.....

2. Grille grillribbe med piffikrydder

3. Ha blomsterkasser på balkongen

Hahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har du en sånn????? OK, da holder jeg med mannen din :)

PS: Her en tråd til deg turbo, kanskje du har nytte av den..

http://www.barnimagen.com/forum/thread/8723434

Annonse

Har allerede sett den tråden Beredt...

Er det jordmor Siri som har det litt gøy med å kutte nickene til folk her inne kanskje?? Haha...

Hagenissen min er så søt så :) Nå har den stått på "barnerommet" hele vinteren og ventet på å få komme ut på verandaen :) Det er en av dvergene i Snøhvit :) Litt usikker på hvem at dem, men er veeeeldig søt skjønner dere :)

Hagenisser er skumle. Jeg ville heller valgt en skilpadde i stein:)

Den kan man sitte på:)

Ja, var irriterende med nicket, men nå er jeg tilbake!

Hei jenter, Bra med en ny tråd nå med friskt mot. SpaniaCalling, er du gravid??? Er så mange innlegg på siden alt at jeg ikke orket å lese alle he he, Nå er det bare en el til jeg trenger å hoppe over jippi.. Så om 1 1/2 mnd er jeg igang igjen. Håper alt står bra til med dere jenter. :o) STOR KLEM

Hei Vil ha mai spire! Long time...!

jepp er gravid!!! :-)) er i min femte uke ná og i fin form men utrolig TRÖTT!! Jeg, som satt oppe til langt pá natt er bare en skygge av meg selv! hahaha

Ikkelenge til spiren sitter ná vettu- Mai er like rundt hjörnet- og jeg har bursdag da- sá det er en flott mnde! hihih

Ja, storken kommer i mai, vil ha mai spire!!! :)

Da får du feb barn, og det er jo kos og trille på våren!!!!!!!

Folkens!

Vi kjøpte en barnevogn i går:) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, jeg er en nysgjerrig utålmodig sjel som må ha, bare må ha.

Etter å ha sett på babyshop, barnevognhuset og babybest så endte vi opp med en ny som var kommet på babybest som het xadventure ranger.

Det er en firhjuling, men det er to veldig små svinghjul fremme mot midten (som kan låses om en skal gå på grus), to større med luft bak. Fargen er grå babybag og sportsdel, sort og stål understell. (Magne er fornøyd med det:)

Man kan regulere håndtaket / styre til vognen etter hvor høy personen er som triller slik at man ikke belaster ryggen ved å gå bøyd.

Det er veldig lett å sette på babybagen eller sportsdelen (klikk klikk) og den er kjempelett og legge sammen!

Til babybagen fulgte det med dynetrekk, overtrekk, regntrekk og madrass. Den hadde vugge funksjon som kan låses om en ikke ønsker det. (genialt!!).

Til sportsdelen så fulgte det med seletøy, sittepose (den var veldig fin) og det var regulerings muligheter av der barnet har bena samt at man kunne legge hele delen bak om barnet skulle sove (så man slipper å sitte og sove).

Den kostet 4500, og 5000 med stelleveske.

Veldig fin med tanke på liten plass på tbanen og i butikker (blir mye kafe i permisjonstiden:)). Min venninne sa at det var viktig for henne, for en er gjerne og handler melk og brød nesten hver dag....

Den er sånn som kan svinges på bare ved å holde til siden man skal. Er veldig fornøyd med kjøpet foreløpig, så får vi jo se:)

Annonse

Gratttissssssssssssssssssssssss med vogn!!!

Om jeg skal til Norge i Juni sá lurer jeg pá om jeg skal kjöpe vogn der... er liksom mer robuste og fine vogner hjemme. Her ser de ut som leke vogner! Akkurat passe for jenta mi pá 7 :-))

Venter til jeg har värt hos GU sá starter nok babyshoppinga for alvor her i gárden og! Skal pröve á holde meg til jeg vet om det blir gutt eller jente (kinesiske kalenderen sier jente og stemte med begge barna mine :-)) Men det blir vanskelig á vente ... Kan jo kjöpe hvite klär inntil da! :-)

kos

Anita

I følge kinesiske kartet venter jeg gutt, og det tror jeg selv også.....

Ja, hvite og beige klær er pent:)

Jeg liker også grønn.... (har litt limegrønn dilla). Og litt gult er pent.

Hehe, når du skrev det om vognene så tenker jeg på den rosa dukkevognen jeg hadde.... Jeg var sååååå glad i den.

Da má jo det kartet stemme!! For du vet jo at du har gutt og jeg bare vet at det er jente!!! hehe

jepp. hvitt og beige er pent og man kan handle masse!!! for det fár man brukt uansett :-))

Hvordan er formen? bedre??

Jeg har invitert en venninne fra videregående til tråden vår:)

Hun sendte meg post i postkassa og spurte om jeg var kristine, jeg er ikke akkurat ersonen som skjuler meg for å si det sånn...

Hun heter therese og er fra haugesund også:)

Kanskje vi skal ta en presentasjonsrunde for henne????

Beredt: Gratulere så mye med vogn--- :o) Artig å begynne å handle og planlegge :o)

Spania: HERRREEEGUD gratulere så mye , dette fortjente du, var skikkelig artig å høre. Sitter bare å smiler her nå..

Klem til alle jentene

god helg damer!!!!! Akkurat vært en tur på Europris og handlet mye smådill sammen med gutta mine. Gubben er på jobb, så vi måtte komme oss litt ut... Nå løper de rundt her som cowboyer, fikk utstyr av snille mamma i butikken da vet dere! da får jeg litt ro til ¨slappe av når vi endelig er kommet hjem...bestikkelser er fint dere! he,he:-))

Ellers venter jeg på TR nå, men vet ikke om jeg har hatt EL ennå. dag 30 ca i dag, negativ test i går ettermiddag. ( Dumme meg klarte ikke vente, testen lå jo i skapet og nærmest ba om å bli brukt jo.....)

Så da er det bare å vente å se da:-(( Ventetida er jo det aller verste med dette! Sist var jo EL på dag 32, så vi får vel hoppe i høyet de nærmeste dagene også:-)

Ellers da damer?????

Hellu ladies!!!!!!!!

Her var det da stille!!!

Jeg sitter i sofaen i t-sjorta til gubben, med huden innsmurt i FEIT krem, for jeg skulle absolutt leke brannmann i går....

Hehe, beredt, neste gang jeg skal har vorspiel, tror jeg Magne må komme og passe på her...

Har nemlig noen telysholdere hengende på veggen utenfor dodøra, men midt under vorspielet i går, når jeg skulle på do, ser jeg at den ene brenner, og at det har begynt å ta fyr i veggen og!

Så jeg prøvde å blåse det ut da, men det funka dårlig, så jeg vippa den ene ned, for å få tråkket på den!

Men den landa jo på toppen min, som tok fyr, for det var sånn flagrende greie da selvfølgelig!

Hehe, han ene hadde vært på do, og jeg hylte visst: Robert, det brenner!!! Nei, vent, det er JEG som brenner!! Hehe!!!

Så toppen smelta seg inn i magehuden da, pluss at jeg har sår etter stearin som spruta over hele overkroppen!!

Herlig!!!

Lå med isbiter i håndkleet i hele natt, så har nok fått begrensa skaden endel da!! Bortsett fra at jeg har noen utrolig USEXYE svææære blemmer på magen!!!

Hehe!! Ja, det var min helg, hva har dere gjort da??

Auauauauauauauauau Lene, det der hørtes skikkelig vondt ut. Du får fortsette med isbiter, krem og bare ta det med ro. Aloe vera er også bra mot brannsår om du får tak i det. Om det gjør veldig vondt, så kan du smøre på Xylocain; bedøvende salve - dobbeltsjekk på apoteket, men tror den skal funke veldig bra.

Veldig lurt med de isbitene; jeg gjorde nemlig ikke det sist gang jeg brant meg. Jeg smalt korsryggen inni vedovnen til svigers som det var fullfyr i; tenkte som så at det var jo sikkert ingenting siden jeg ikke var innat så lenge. Så jeg bare satt der og hadde veeeldig vondt. Sier tilslutt fra til mannen og han finner en 10 cm 2 gradsforbrenning :)

Jeg har vasket og feiet på verandaen idag! Satt ut møblene der ute og lagt på det grønne teppet. Så venter bare på at jeg kan plante! Må kjøpe nye kasser; jeg er den eneste med mørke grønne kasser og det syns kan man si. Skal ha hengeplanter i år, har hatt en type jeg aldri klarer å huske navnet på. Blomstene er litt sånn traktformet og om man tar på de, så kjennes de seige ut. 3 kasser med sånne, kanskje 2 hjørnekasser med noe annet fint + 4 sånne metallbøtter med jordbærplanter. Da blir min lille verandahage perfekt! En fin duk på bordet, noen puter og kveldssol - ja takk!

Hm det virker liksom ikke at jeg er sommermenneske - neida!

Beredt; finnes det noen link til den vogna på nett? Jeg er en begynnende utstyrfriiiik og digger å kikke på sånt på nett :)

Om syklusen min stabiliserer seg denne mnd, så burde tanta komme neste uke en gang. Den som lever får se tenker jeg!

Stooooooooooooooor vårklem til alle!

Hellu damer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenekatt, dette hørtes vondt ut!!!! (du tenkte vel ikke på å kaste et teppe over og kvele det ut?? (hehehhehehehehehe).

Nei, skal ikke tulle med deg jeg.

Håper toppen ikke var ny;)

Jeg har også lyst å ordne på balkongen!!!!!!!!!!!!!!!!

tror jammen jeg må gjøre det i dag når jeg kommer hjem.....

minuset er at jeg mangler papirer til jeg skal i forliksrådet på onsdag (jobben - kunde i inkasso), så jeg må vel sette meg inn i det i kveld...

Så begrenset fritid denne dagen er jeg redd.

Ellers, link til barnevognen:

http://www.h-dumpie.nl/apps/views_internet/produkten/overzicht_aanbiedingen_produkten.aspx?cat=1

Fant den bare her, tysk side.... Den er oransj på bildet, min er grå:) Vet den er i mange farger...

Vogna så kjempefin ut Beredt!!! Blir ikke no misunnelig, neida :)

Ååååå bare 3 dager til påskeferie; jeg skal ha fri fra torsdag og hele påskeuka! Skal bli sååå digg!

Har bestilt den nye james bond på dvd fra england så håper den kommer før ferien og skal kjøpe Happy Feet tenker jeg også.

Ellers så er det kanskje ikm denne uka, men siden syklusen er så ustabil, så aner jeg ikke. Vet ikke om jeg gidder teste enda.

Skjønner det er noen som har klart å ordne seg til påske ja :)

Jeg jobber t.o.m onsdag og fri fram til 2.påskedag. 4 dager fri er jo myyyye!!!!

Kan noen av dere dra på ikea og handle verandamøbler til meg???? Når skal jeg få tid å dra dit da?? Og når jeg endelig får kommet meg dit er de vel utsolgt for det jeg vil ha... :(

Må seriøst gå ned et par kilo til mai jeg...hehe. Føler jeg har lagt på meg rundt magen. Det er vel bare det der innbildte svangerskapet mitt som gjør det...haha. Men hvordan klare det??? Har jo slett ikke viljestyrke til å gjøre det på egenhånd...blir bare med tanken. Noen til å backe meg opp???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...