Gå til innhold

Turbotrollet, Positiva, Vil ha mai spire, Spaniacalling, Lenevillkatt, Moki og Beredt- Lady with a baby (Ny 19.mars)

Anbefalte innlegg

Uff, den andre tråden vår var blitt så lang.

Kanskje på tide å ta opp igjen aktiviteten på denne tråden med friskt mot???

Så dr.Phil idag...ble skikkelig irritert. Handlet om to narkomane tvillinger. Hun ene var gravid i 6.mnd og tok fortsatt heroin og røykte!!! Blir provosert av sånt jeg.

Fortsetter under...

Hei, Turbo! Jeg så ikke dr Phil i dag, men blir irritert bare av å lese om det...!!!

Du Turbo- jeg lurer på en ting; hvordan får du tid til å gjøre alt du gjør?? Du jobber (gjør du ikke?), baker sjokoladekake el. MINST annenhver dag (og hvordan kan du det uten å legge på deg 10 kg i uken?) , har sex OFTE (kanskje sånn du unngår å legge på deg 10 kg i uken?), og i tillegg sår du tid til å slappe av på sofaen m Dr Phil! Helt imponert jeg!!!! ;o)

Godt du startet ny tråd!

hei på dere! håper det blir mer aktivitet på tråden vår, nå som Turbo har lagd en ny for oss! Her går ting sin vante gang, er på dag 25 nå og begynner å tenke på IKM... Vet ikke helt når det er da men, ikke testet eL denne mnd. Tatt en avgjørelse om å ikke stresse for mye med å bli gravid, blir så skuffet når det slår feil:-( Det betyr også at jeg ikke er så mye på BIM som før...sorry! Blir bare så opphengt noen ganger, og det er ikke sunt. Men denne mnd har vi "hatt oss" veldig jevnlig, så det er ett håp om at det kanskje kan klaffe:-) Vi får bare vente og se....

TURBO: Når er legetimen din da? Er jo helt sykt å gå så lenge over tida, tror El har tatt ei pause jeg... Selv fikk jeg jo TR på dag 43 sist, og det er utrolig kjipt å gå slik å vente.

Grattis til dere som hadde bursdag den 16 mars!! Flott at vi er flere fisker her, ble 31 i går jeg...:-(

Spania: Fortalt fam det ennå eller??

Hohooo...! ;-))

Ny trád= fornya krefter! jepp, ná skal nemlig resten av spirene pá tráden sitte!!!

Har ikke fortalt fam. enda- ville egentlig samle alle- spise kvelds og ha det litt kos. Men da dette var planlagt fikk jeg sánn utolig migrene (det fár jeg med en gang jeg gjör noe, nesten...) sá vi fant ut at det ikke var noen god ide.

Fortalte mamma det da- og brödrene mine fár vite pá lördag. Da skal vi invitere dem hjem.

Ellers sá har vi fátt malt rommet várt (endelig!!) og har startet med trepanelet i taket- blir sáá fiint!! :-))

Har värt pá gravplassen i dag- farsdag her i Spania... er ikke der sá ofte. blir for töft. Drömte i natt at pappa satt i en stol og sa hvor skuffet han var for at jeg ikke var á besökte han oftere....

sá ná skal jeg hvile og slappe av... i morgen blir en ny dag.

The sHOw must go on! og jammen gjör det ikke det- med spire i magen og greier... :-))

stoor klem fra meg til alle jentene her!

Ja bare glem meg i trådnavnet du :)

Idag har det gått i 200; siden vegvesenet hadde bestemt seg for å arbeide i festningstunnelen og de ble selvsagt forsinket så stod trafikken i store deler av byen. Deriblant opp til meg. Skulle hente en som skulle på kurs, var selvsagt seint ute og dette forplantet seg utover dagen.

Fikk liksom aldri kommet skikkelig igang med ting siden kaoset bare fortsatte. Får satse på at dagen i morgen blir noget bedre!

Mulig at jeg hadde el nå i helga; det stakk i stokkene. Så det manglet jo ikke på fritidsaktiviteter hehe.

Var på Dragonfly for massasje på fredag etter jobb. Kan trygt anbefale alle en tur dit ja - www.dragonfly.no

Hadde 1 times kinesisk massasje. Fikk jakke og bukse i nydelig bløtt stoff som jeg skulle ha på og nusselig små sandaler. Det var dempet belysning, plinky plonky musikk og røkelse. Tepper kanskje 10-15 cm tykke, så det var som å gå på skyer. Nei, helt skjønt med andre ord, så bør unne seg en time der i ny og ne!

Jaja håper alt er bra med damene her :)

Klem fra meg!

Annonse

oi, oi, oi... SORRY!!!! Det var IKKE meningen å glemme deg i trådnavnet CB-killer!!!!!!! Kopierte bare trådnavnet fra den andre tråden og tenkte ikke noe mer over det ... Tilgitt??? :)

Nei, må se til å slutte å bake sjokoladekake nå. Har sikkert blitt feit av det hele...(by the way så startet jeg dagen på belgisk sjokolade idag...slett ikke bra, men veeeeldig godt :) Hehe...Ikke min feil at vår belgiske student absolutt måtte spandere sjokolade på oss idag) Vaskedama på jobben kom nemlig bort til meg i går og lurte på om jeg skulle ha baby!!! "Nei da, jeg er bare naturlig FEIT"!!! Haha... gjett om hun ble flau da jeg sa at jeg ikke var gravid... Haha! Unnskyldte seg da og ble rimelig rød i toppen :)

Har legetime 2.april. Så da får vi høre hva hun har å si om den saken. Tror nok det at EL har tatt pause denne måneden...

Men nå skal jeg lage middag til min kjære kommer hjem!

Vi snakkes!

Hihi du er så god; hvordan kan jeg ikke tilgi deg?

Hm det høres ikke dumt ut med belgisk sjokolade nei! Jeg vurderer å lage kakao med krem idag :)

Turbo er jo et klart høyverdig medlem av Sjokoladeklubben! Forøvrig har vi nyhetsbrev nå; Fontenen :)

Vi har også venteliste på medlemsskap nå, det harde opptaksprøver og krav. Men vi er åpne for bestikkelser i form av sjokolade, sjokolade og sjokolade :) Bimmete tråddamer kan få vip status

Hvorfor tenke på el og baby når man har sjokolade hehe

Tusen takk, Spania!!! 31 år ja.... uff altfor mye spør du meg:-( Men har to gutter fra før vi, så føler ikke for å vente så lenge med nr tre. Ikke det at det er noen høy alder sånn sett, mange som blir foreldre mye senere enn det. Men vil helst bli ferdig med småbarn før jeg er feks førti, tror ikke jeg vil ha så små barn da.... He,he! ble mamma glad når du fortalte det da? helt sikkert tenker jeg, alle blir jo glade for det. Ang pappaen din, så vil jeg bare si en liten ting. Det er nok ikke noe annet enn litt dårlig samvittighet som gjør at du drømmer om han. Prøv å ikke tenk så mye på det, det er ikke så viktig hvor ofte man er på graven. Det viktigste er at han er i dine tanker og hjerte:-) Vet det ikke er lett å tenke slik men...

Japp er godt!!!!!!!!!!!

Jeg er glad i stratos og crispo og......

Men for øyeblikket er det ikke noe jeg er så glad i som sjokolademelk:)

Skal til ul kl. 11.30.

Oppdaterer dere etter det:)

drømte nemlig at jeg satt der og de ikke fant noe. Og så sa legen at det ikke var noen baby, jeg var bare blitt litt tykk. Hyggelig.....

Turbo: Herlighet så flaut for hu vaskedama!!! En spør ingen om det!!!!!!

Annonse

Beredt; gratulerer så mye :)

Hm favoritt sjokolade; vel jeg er også svak for smil, men også krokanrull, minde sjokoladebanan (men må være fersk) og sånne bringebærsjokolader.

Neida, nå ble jeg ikke fysen i det hele tatt.... Flott

Jeg liker det meste, men ikke bamsemums og sånn drit med mykt inni heller...

Blir lite BIM om dagen, er så mye å gjøre på jobben... Dessuten er jo de fleste av dere på MSN, så jeg holder meg oppdatert allikevel!!!

KJÆRE JENTENE MINE!!!!!

Ja, da har jeg vært gjennom den største opplevelsen så langt i mitt liv.

Vi fikk se den NYDELIGST lille krabaten på jord......

Den viftet med armer og bein og så ut til å trives godt:)

Den var 2,2cm og hadde hjertefrekvens på 171. Så jeg har nok feilberegnet litt, termin er 28.10:) ikke 26.10. Men men:)

Fikk ny time den 19.04. Da skal jeg også til legen og høre hjertet gratis. Gjør det gjerne to ganger samme dagen jeg:) hehehehehe!!

Jeg bare gråt når jeg så den... Det var helt overveldende...

Så nå ønsker jeg dere lykke til alle sammen, og særlig dere som er første gang, for det var virkelig heeeeeelt spesielt.....

STOR KLEM FRA BEREDT MED HJERTEVENN!

hei jenter!

bláser forferdelig kald vind i dag... og gjett hvor den kommer fra?? jo Skandinavia!! er vel ganske unödvendig á sende den ned hit..?? er jo ikke for ingenting at man bor i Spania...! :-))

Driver á rydder i skap. helt utrolig at jeg tar vare pá sá mye klär som aldri brukes! Klär som ungene har vokst ut av for lengst. og sánt man ikke kan ta vare pá til neste mann... Ikke rart jeg ikke har plass til noe i skapene? har fyllt 4 sánne sväre söppelsekker. (!)

Huset mitt ser ikke ut. sá vet dere det og... er sá trött og giddalaus om dagen! Orker ingenting.

Bestilte time i gár. bare 4+4 skriker resepsjons dama i tlf.... má jo bestill time for det!! skrek jeg tilbake...! Idioter! 27 april fikk jeg time. og det fölers som en evighet.. har sá lyst til á höre at alt er bra og at hjertet slár... skal til jordmor neste torsdag da... men huns kal vel bare veie og sánt- sá hun kan kjefte hvis jeg gár opp for mye! haha- gikk opp 25 kg med jenta mi!! og 20 kg med gutten min! hihihi- ikke min feil at jeg blir sáá sulten vel!!?

hmm.. sjokolader... mandelstang. melkeskjoko, japp, smil, páskegriser med sjoko pá, etc, etc.... :-))

ha en fin dag jenter!

äááhhhh ..... Beredt!!

Hórtes helt fantastisk ut! Gleder meg sá masse til det blir min tur...!! ikke för 27 april! huff- det er lenge til det!

Helt herlig at alt stár bra til med bebisen din!

Stoooor klem fra meg

Anita

Tiden flyr Anita!!!!

Hmmm... Du er inne på noe der med rydding... En samler opp alt mulig, tror en kommer til å bruke det og syntes det er for gale å kaste....

Ikke rart hilde hummelvoll og nrk hadde suksess med kaoskontroll!!!

De har kjøpt en nydelig bukett til meg på jobb nå, en svangerskapsgave fra kolleger. Så utrolig hyggelig. Det må jeg si.....

Og jeg som gruet meg sånn til å si det....

koselig med bukett da... ! :-))

vurderer á KJópe meg en svangerskaps gave selv jeg... hehe- et eller annet mega sött babytöy!!! jepp, det var en god ide!

Jeg har tatt vare pá alt som er av klär, sko, jakker... til barna siden de ble födt. Jenta mi blir snart 7 ár! og gutten min 4 i april.

Greit á ta vare pá babytöy, for det fár du ikke tid til á slite ut. sá det er fint til neste mann. men nár de blir eldre sá er klärne helt slitt ut nár de vokser ut av det- sá det er ingen vits á ta vare pá... likevel gjör jeg det!! Trur det er arvelig- mamma gjör det hun og!

Vet tiden flyr- men de förste ukene er trege... ogsá er det sá mange som er livredd og som starter tusen tráder om skrekken for á miste- om det er normalt med symptomer eller ikke..... (leser dem ikke, men ser jo overskriften...) sá man fár jo helt noia selv jo!!!

Andre trim. er bra. da fár vi mage :-)) og kan begynne á planglegge hva man trenger og sánt... det er kos det!

Men ná blir det mye mageprat her assa.....

Hvordan gár det med resten av jentene..? Hvordan gár spireproduksjonen..??

háper det klaffer for mange av dere denne pp...! :-))

Hmmm.... Vi må finne et bra nick til deg nå spaniacalling!!!

Eks

spaniacalling- en badeand på vei

spaniacalling- med passasjer

spaniacalling- med ny verdensborger

spaniacalling- med en innertier

spaniacalling- Mission accomplished

Den siste er jo morsom (mission impossible??)

hahahaa... synes alle var morsomme jeg!! Men den siste var kanskje den beste jaa... :-)) eller den förste.. hihihi...

Spaniacalling-neste stopp föden! hahahahahahaha

Men hvordan gjör jeg det da...?

Helt øverst er det noe som heter din sde. trykk der. Så på brukerinformasjon. Så endrer du nicket, blar ned hvor det står oppdater endring (eller noe i den dur) og så skal det være i orden:)

Men du Beredt! var det bare en der inne assa??? var sá sikker pá at vi hadde tvillinger jeg siden vi testet pos. sá tidlig! hahahaha-

Spaniacalling-en prinsesse, en prins og en spire! hihihihihihihihih

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...