Gå til innhold

...endelig utskrevet fra sykehuset

Lykkebarn og Mathilde

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi var på sykehuset i dag på kontroll og hun har lagt på seg 75 gram. Så nå er vi endelig utskrevet fra sykehuset. Deilig.

Da skal vi se om vi klarer å få noen rutiner her hjemme og litt oppfølging fra helsestasjonen. Blir godt å komme i gang med livet her hjemme.

Har forresten allerede kjørt bil med henne alene. Skummel opplevelse, men vi overlevde.

Fortsetter under...

Åh gratulerer! Så godt å høre at ting går seg til. Det blir nok en deilig opplevelse å være hjemme i sine egne omgivelser og starte livet på ordentlig :-)

Du har forresten allerede kommet lengre en meg, jeg tør ikke kjøre med vesla i bilen enda (mye jeg ikke tør enda da...). Jeg er foreløpig hun som sitter småhysterisk og bøyd over barnetsetet og passer på at hun har det bra.

Annonse

Hmm ja men det gikk egentlig veldig fint. Jeg har vel til gode å være så hysterisk med henne siden det har vært mange andre som har hjulpet meg mye med henne på sykehuset. Har jo vært flere netter hvor jeg bare har fått henne servert til mating. Nå må jeg jo faktisk gjøre jobben selv.

Men må innrømme at jeg ble litt redd da brannalarmen gikk på Bærum- Da var mor rimelig klar for å løpe ut med nurket i armene. Heldigvis var det bare øvelse og takk og pris for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...