Mandarinmamma Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har i ganske lang tid hatt mye kynnere, magen blir hard bare jeg reiser meg for å gjøre en liten ting. De siste to dagene har jeg også fått mer og mer menssmerter, i ryggen og "under" magen. Vondtene kjenner jeg nesten hele tiden, ikke bare når jeg har kynnere. Det er liksom sånn at hvis jeg ikke hadde vært gravid så hadde jeg visst at jeg ville få mensen i løpet av dagen. I går og i dag har det kommet en del slim. Av og til kjenner jeg et trykk mot tarmen som om jeg må på do, men hvis jeg trykker kommer det bare litt luft. Noen som kjenner igjen dette? Er det grunn til å tro at noe skjer ganske snart? Vil jo så gjerne det!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 hei.. vet ikke om det betyr at det er noe på gang.. men eg har det ganske likt på deg... hadde det i hele går kveld og det begynner å komme tilbake litt nå... hadde også en del stikkinger oppi der i går kveld... er 35+3
Mandarinmamma Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har også hatt en del sånne stikninger tidligere. Det er bare én uke igjen til termin i dag, så jeg er fryktelig obs på signaler på at noe kanskje skal skje snart! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå