linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 ..stikkinger hadde jeg da jeg var rundt 6uker på vei.. men de stikkningene i går var annerledes.. de gjorde ganske vondt.. smertene lå i magen. men innvendig og lengre ned (beklager,har ikke bedre forklaring)de lå på langs på en måte.. på min venstre side, og stakk nesten ned til lår benet (nesten ned dit).. Hva er dette for noe? .. noen som har hatt sånn? er det tegn på SA, MA eller bekkenløsning..? eller er det livmoren som utvider seg? .. takk for svar!
adie Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 det høres ut som at det kan være de "strikka" som holder livmoren på plass...de strekker seg nå ,å det kan kjennes ubehagelig på sidene av magen!!
glajenta2 Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Vil anbefale deg å dra til legen med en urinprøve. Jeg hadde også mye stikkinger først men de ble værre etter hvert. Og det viste seg at jeg har gått med blærekattar i 1 mnd allerede. Trodde de stikkingene jeg hadde var helt normale først, men skjekka dem da det ble værre. Lykke til:)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 ok.. takk for svar begge to.. kommer stikkingene tilbake så tar jeg det opp med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå