Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken vogn ville dere valgt til izi sleep stolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt vogn først og så bilstol, ikke bilstol først..! Men jeg ville gått for Quinny Zapp til den, de andre Quinnyvognene er skrap (synes jeg)..! Izi Sleep er usannsynlig tungt og uhåndterlig, og andre seter gjør det bedre i forbrukertester (f.eks. Maxi Cosi og Britax), men om dere allerede har kjøpt sete ville jeg gått for Zappen, den er genial som bilseteunderstell, og så som shoppingtrille når ungen blir større! :-)

Skrevet

ja, har allerede kjøpt bilstol, for det som er, eg har en simo kombi fra før til det første barnet mitt, men han er så stor nå at han trenger den ikkje, så det eg tenkte da var at vi kunne kjøpe en vogn til bilstolen for kortere turer hvor eldste mann ikkje trenger vogn og det er nok med bilstolen til nr.2... og visst vi skal vere lengre borte så kan nr.2 bruke simo vogna å første mann bruke den som eg skal bruke til bilstolen. ble kanskje littt rotete det der, men håper du forstår... lurte litt på bugaboo, men den er litt dyr til bare bilstol understell, og det er jo greit at man får bruke bagen visst man kjøper ny... egentli skulle den vogna som eg skal ha til bilstol understell hatt regulerbar rygg siden eldstemann fortsatt sover på dagen. synst at izi sleep stolen er kjempe flott forresten, p.g.a. at man kan legge bak ryggen, kjempe flott stol, men ja litt tung i forhold til den eg hadde til første mann... men har eg vognunderstell så er det jo ikkje slik at eg skal gå å bere på stolen heller så da gjør det ingenting.

Skrevet

Tror ikke det er mange vogner som Izi Sleep passer på, men kanskje vognene med universaladaptere da, TFK og Easywalker Sky f.eks.

Skrevet

har fått beskjed om at stolen passer på alle vogner som maxi cosi passer på, så det er mange å velge mellom... quinny, mutsy, easywalker, bugaboo å så passer vel maxi cosi på oth og tfk?

Skrevet

Jeg trodde faktisk bare den passet på Quinny (og vogner med universaladapter) jeg, det gjorde den før i hvertfall, kanskje det er nytt på 2007-modellen da..! Hmm... Du får høre med de her inne som jobber med det, men om den passer på alle som Maxi Cosi gjør ville jeg gått for Teutonia Fun, OTH, Easywalker Sky eller TFK Buggster :-) Små, lette, nette vogner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...