Gå til innhold

Var hos JM idag:(... (Samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist vi var hos jordmor er 2 uker siden. Da lå banet med hodet ned. Nå idag har han snudd seg. Så han ligger i seteleie:(:(:( HJELP, Vil ikke ha no setefødsel:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er du langt på vei da? Kan jo være at babyen din snur seg tilbake igjen vet du :-)

Skrevet

Er "bare" 35+1... håper virkelig han snur seg:(

Skrevet

Samme skjedde med meg på fredag. Babyen har ligget med hodet ned hele tiden, men han fant det for godt å snu seg nå 4 uker før termin. Håper han snur seg tilbake igjen...

Lykke til til deg også, jeg vet hvordan det føles;)

Skrevet

takk:) Huff. Håper virkelig de snur seg for oss begge. Jeg har ikke bekken til no setefødsel. så da blir det KS... Å jeg vil ha vaginal fødsel.

Skrevet

Hei... Min ligger også med hodet opp...:( ser du har termin dagen etter meg;) Skal til Jordmor i morgo og skjekke på ultralyd hvordan han ligger da..... hjelpe, håper han har snudd seg!!!:( Jeg har ikke lyst på noe setefødsel, da lbir det heller ks...

Skrevet

Ja jeg er helt enig. KS er bedre. Vi må reise i 3 timer for og på ul. Så skal til jm neste torsdag, og da skulle hun skjekke noe vaginalt. vet du va hun gjør kanskje?

Skrevet

Kansje litt dumt spørsmål... men har man ikke krav på keisersnitt hvis han ligger i seteleie???

Skrevet

hm, nei det veit jeg ikke....:(

Uff håper de snur seg for oss da:)

Skrevet

Jo jeg tror man har det..... men de vil vel helst prøve og overbevise oss om å ta setefødsel om det er mulighet for det.... Men.... skummelt med begge deler :( vil ha vanlig fødsel...

Skrevet

man har vel ikke krav på KS. De måler jo bekkenet med rønken. Men jeg er for liten til no setefødsel. Jormor sa jeg kunne få KS uansett.

Skrevet

huff høres ikke godt ut meg setefødsel! vil helst slippe det. Men han ha ligget med hode ned på alle ult og er ikke bekymret men han kan jo plutselg finne ut at han vil snu seg.

Skrevet

min lå åsså med hode ned. helt til nå:(

Skrevet

Var på kontroll på fredag og min har også snudd seg og ligger med rompa nede. Han har nok ligget slik de siste to ukene for jeg kjenner veldig mye spark nedover og hodet som stanger mot ribbena. Nå er jeg 37+3 og skal inn til vurdering av forløsning i morgen. Men det blir nok keisersnitt da han ser ut til å blir stor. Han skal allerede ha en vekt på 4 kg !!! De fleste snur seg igjen til hodeleie. Og du har jo enda god tid igjen til det. Lykke til !

Skrevet

ja håper han snur seg. vil ha en vaginal fødsel.

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...