Gå til innhold

BODØ??


Tjorven81

Anbefalte innlegg

Heisann, er ei Bodøpia jeg som lurer på om det finnes flere av oss? Vært artig å følgt hverandre helt fram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! bodø her også. Jeg er 5+5 idag, enn du? Første barnet? Selv har jeg en ma og en sa bak meg, håper og tror at det blir et fullbårent svangerskap denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, det var virkelig morro. Mitt første barn ja, aldri klart å bli gravid, så nervene er på høy spenn her hjemme. Jeg er også 5+5 idag, så morro :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende! Ja i morgen er vi 6 uker på vei tjorven81 :) Godt at det går fremover. har noen av dere vært på ul ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann til dere begge i Bodø :) Ei som er litt lenger enn oss, men kjekt siden vi er med nr 1...trenger litt erfaring fra noen med barn også..pga nervøs for alt mulig.

Vi Hokki blir jo i 7 uke i morra...6+0 er jeg iallefall...og skjønner jeg rett er jo du også det.

Jeg skal på første kontroll på mandag hos Skotheim, noen erfaringer? Ser mange får innvendig UL, vil også ha det siden man kan høre hjerte hvis man er veldig heldig :)

 

Ha en fin kveld da Bodø-jenter :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, vi begynner vel på den 7ende uka sånn sett. Også er vi 6+0, altså 6 fullgåtte uker slik jeg har forstått det. Jeg var hos skotheim i 4+4 allerede, bare for å se at det ikke var noe unormalt som sist. Skal tilbake 29. mars...er forferdelig nervøs for det, håper virkelig hjertet slår!! Lykke til på mandag! Ha en super helg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Hokki :)

Åhh du har vært hos han engang, litt betryggende å komme seg på kontroll. Tror jeg føler meg mer gravid da etterpå.

Håper det går bra med deg også...bare noen dager etter meg gitt. Det er såå morro at vi er akkurat like langt på vei. Kanskje vi deler rom sånn i november tider hehe...:)

Jeg synes jeg er veldig veldig frisk til å være gravid, derfor tenker jeg veldig mye på MA....hadde noe brunt utflod greier natt til tirsdag, men ringte ikke lege, for ser at veldig mange har det uten at det er noe galt. Jeg håper bare de neste 5 ukene går fort, slik at vi er på den trygge sida :)

 

God helg til deg også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...