alvis Skrevet 19. mars 2007 #1 Del Skrevet 19. mars 2007 ...jeg sitter her og tenker litt på vogn. Jeg har en tetonia mistral sport som gutten min bruker. Han sover ennå på dagen og da sover han i vognen. Det gjør han i barnehagen også. Hvis han fortsatt sover på dagtid i september trenger han jo den vognen og jeg må kjøpe ny til den lille. Hadde egentlig tenkt å bruke samme vogn til babyen og bare kjøpe en liten og lett trillevogn til gutten. Hvordan har dere gjort/skal dere gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 19. mars 2007 #2 Del Skrevet 19. mars 2007 Leah sover inne i bhg hun da, men kommer uansett å kjøpe ny vogn, fordi den etter Leah begynner å bli ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 19. mars 2007 #3 Del Skrevet 19. mars 2007 vi skal kjøpe en gammel brukt en som Mathias kan sove i i barnehagen..utenom det så bruker MAthias svært sjelden vogn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 19. mars 2007 #4 Del Skrevet 19. mars 2007 kjøper brukt vogn som Mathias kan sove i i bhg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 19. mars 2007 #5 Del Skrevet 19. mars 2007 test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 20. mars 2007 #6 Del Skrevet 20. mars 2007 vi tenker å kjøpe en brukt som Mathias kan sove i i bhg..og bruke den andre til babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 20. mars 2007 #7 Del Skrevet 20. mars 2007 hm...noe galt her..plutselig ville svaret ikke lagres, så lagret alle seg samtidig...jaja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda33 Skrevet 20. mars 2007 #8 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei! Vi kjøpte Simo sportstrille til Sondre. Den har kalesje, regntrekk + at ryggen kan legges helt ned når han sover. Den er stor og romslig, men tar en av kalesjen blir det en vanlig trille. Kjempefornøyd !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla78 Skrevet 27. mars 2007 #9 Del Skrevet 27. mars 2007 Vi har kjøpt en søskenvogn i tillegg til vogna til Noah. Han sover foreløpig i den i barnehagen, men vi har en gammel vogn som han skal bruke etterhvert. Slik at minstemann og jeg slipper å gå turer me søskenvogna når d er bare vi to. Blir mye vogner ei stund, men forhåpentligvis bare ei kort stund:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvis Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 27. mars 2007 Takk for svar alle sammen. Jeg får gå litt i tankeboksen. Tror kanskje jeg må ha en søskenvogn siden jeg ikke har bil og det er jeg som leverer og henter fra barnehagen. Regner også med at han er hjemme ofte siden jeg skal ha permisjon og da må jeg jo klare å komme meg frem med to barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå