mammamaiken Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Har klart meg sååå bra til nå med tolmodighet etc, men nå- fire dager på overtid er jeg i ferd med å bli gal!!!! Folk ringer og vil vite om noe skjer i ett kjør, har kjempesterke kynnere/rier hver kveld og føler meg som en stranda hval. Hadde ikke trodd det skulle bli sånn, men nå forstår jeg alle innleggene fra dere som er drittlei. Kan noe bare skje snart!!!????
gladbaby Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Vil bare si lykke til, jeg! Sett telefonen på lydløs og bare ta den når du har lyst tl å snakke med den som ringer!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Sender deg min del av fødestøvet om du kan sende det tilbake i god tid før jeg skal føde (ikke før om 40 dager!) - Jeg unner deg en nært forestående fødsel!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Forstår deg godt, gikk 14 dager over med første mann her, jeg slo av lyden og lot den ligge hjemme, så fikk sambo ta seg av alle telefonene
mammamaiken Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Takk for oppmuntrendes ord! Nå har jeg hatt en venninne på besøk, gått tur og fått blåst ut litt. Det hjelper å blokke det ut:) Lykke til alle sammen. Bare husk å ikke holde termindatoen hellig...
ninsoer Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 sender litt fødestøv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** håper d kommer til nytte.. å at noe skjer om ikke så lenge.. kjipt å gå vente.. LYKKE TIL håper du snart får nurke ditt på magen
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Jeg trodde heller ikke at man ble så lei, men det er helt utrolig hvor lei man kan bli altså... Når jeg har lest sånne "åååååå jeg er så lei" tråder tidligere har jeg noen ganger tenkt i mitt indre at hellemin det er jo ikke så ille å gå gravid da... Men, NÅ skjønner jeg alle som har gått over termin altså! Etter terminen skjer det noe og hver dag virker uendelig lang! Så jeg føler virkelig med deg! Håper du føder snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå