2 prinser i huset Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hei. Har nå begynt utredningen, og i dag fant de to store cyster på venstre eggstokk. Såpass store at hele eggstokken må fjernes... Er det noen her som har blitt gravide selvom de bare har en igjen?? Må innrømme at jeg ikke helt ser lyset i enden av tunnelen.... (Er så urettferdig at ikke jeg/vi skal få opppleve noe som andre får etter en kveld på fylla.... )
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Stakkars deg Men det er ingenting i veien for å oppleve et vellykket svangerskap. Søstra til samboeren min har bare en eggstokk, og har nå tre barn Tenkte jeg bare måtte si det, og be deg om å holde motet oppe. Du får barn du også skal du se:) Lykke til:)
browneye Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Hvis du fjerner den ene eggstokken vil den andre ta over hele produksjonen. Menneskekroppen har jo nesten dobbelt opp av alt av organer osv, så tror nok at du kan ta det med ro. Men det beste er å ta kontakt med legen din, og få han/hun til å forklare hva som skjer når du fjerner den ene....da er du garantert et rett svar hvertfall hehe;) Ps. tror det står litt om ditt problem på pernilleinfo.no (?) ......hvis ikke jeg tar helt feil............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå