Gå til innhold

Nær ved å gi opp....

Anbefalte innlegg

I forgårs tok jeg en test.. har jo følt meg sååå gravid... Da var det en utrolig svak strek der.. jeg jublet - men var allikevel skeptisk.. tok en til i går, og en i dag, som begge var blanke. ... negativ.. er bare på dag 12 - men begynte å gråte så heftig.. føler at kanskje jeg får mensen snart.. men så lenge den ikke er der er det vel håp??

Vi har nå snakket om veien videre.

Vi har brukt ca 100.000 kr på 3 forsøkt (inkl overnatting og reise) og vi er bare kjempe sliten (jeg i allefall) Har mistet sex lyst og vært rar i humøret.

Kanskje bare stopper vi her. Det er utrolig trist. Har masse babyutstyr og klær som vi har kjøpt for en formue.. (Burberry sovepose/stellebag - Dior tåteflaske og tutt - og små ting.. ) Gikk litt amok forrige gang når vi ble gravid..

Nå får vi kanskje konsenterer oss om hverandre - i enda større grad - flytte inn i nytt hus til sommeren - jeg har meldt meg på Seilas - BergensCup 2007 - og forsøke å tømme hode for baby greier.

Sitter på jobb og er tom - og har grått meg vondt i hodet i dag.

Min mann sier at så lenge mensen ikke er kommet, og det ikke er gått 14 dager enda, er det håp. Han har kanskje rett - men noe i meg sier at dette ikke går...

Etter 3 forsøk, må man da betale medisiner selv på det fjerde forsøket??

Mulig vi prøver igjen om 6 mnd eller så.. Sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8687744-n%C3%A6r-ved-%C3%A5-gi-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,ble så lei meg på dine vegne....:(

Men jeg synes det finnes håp enda,når det kun har gått 12 dager.Prøve å se litt positivt på det i hvertfall 2 dager til:)

Har du tatt disse forsøkene privat,ettersom du har betalt så mye?

Jeg skal ta icsi i utlandet og må nok ut med den samme summen..

Har vært veldig fristet til å shoppe masse babyutstyr selv,men har kjart å holde igjen..nesten.Har jo blitt en sparkebukse og en smokk..

Krysser fingrene for deg!!!

Vil bare sende deg en megastor klem!!!!!!

Jeg håper og tror for dere, selv om veien mot målet er kronglete og vanskelig.Håper dere finner ny styrke, og tro på at dere kan bli foreldre.

Håper dere får brukt burberry posen og diorflaskene...

Det fortjener dere!!

Masse klemmer fra

Tusen takk for gode ord.

..og Bula - håper inderlig dere når målet snart også.. vet at dere har det tungt nå. Klem til deg!

Vi håper jo i det lengste.. og kanskje forøker vi til høsten eller neste år... er så sliten i hodet nå. Har ikke tenkt på annet siste ukene, så jeg er helt utkjørt.. sover dårlig om natten også.. Må nok ha en pause- selv om jeg på en måte bare vil fortsette og fortsette... men kroppen trenger kanskje hvile.. En ting er i allefall sikkert. Aldri mer Synarela! Ble jo helt sløkket av den sprayen - og jeg har aldri hatt så dårlige egg/resultat før.

Kort protokoll i såfall, om vi skulle forøke igjen. :-)

Vi har hatt private forsøk ja.

Får bare se opp og frem :-)

Nå har jeg fått lån i banken og kjøpt en 7 seter!!!! (Peugeot 807)

Vi har avventet med det tilfelle det skulle bli tvillinger - men nå gidder jeg ikke sette det på hold lenger.

Tenkte i morges at "nå kjøper jeg en bil til mannen min.. kan ikke gi ham bebi - men bilen skal han få :-) "

Vi må leve videre - så får vi selge bilen om det skulle bli to nye bebier ved en senere anledning :-) Han ble selvsagt kjempe glad!

(vi er jo allerede 6 i familien - 4 stk mine og dine barn - i alderen 12- 15 og trenger litt plass)

Vi skulle så gjerne hatt ett felles barn - og gir ikke helt opp håpet enda.. Vi testet frem til mensen kommer :-) Så får vi se senere en gang om vi forsøker igjen.

Klem til dere alle!

Hold motet oppe og ikke gi opp sier jeg bare!! Det blir nok verdt det til slutt!!!

Kan jeg stille et personlig spm?? Hvorfor har dere begynt med proeveroer naar dere bare har proevd ett aar?? Er det paavist en grunn til at dere ikke kan faa barn?

Hei Ungvoksen

Jeg må bare si meg enig med mannen din, så lenge det ikke har gått 14 dager og mensen ikke har kommet ennå, er det ennå håp!!

Skjønner du er lei, sliten og pessimistisk, men hold ut litt til :-))

Det er ikke uten grunn vi SKAL vente til rugedag 14 med å teste!!!!

Klem fra meg :):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...