Gå til innhold

hvor mange her er sykemeldte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte om svangerskapspenger for bartenderjobben min i uke 28. I uke 31. ble jeg sykmeldt 100 % fra avløser jobben. Nå jobber jeg 50 % som vikar i barnehage :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært vekselvis 100 og 70 prosent sykemldt siden uke 7 eller 8 pga migrene (kan jo ikke ta medisinene når man er gravid..), kvalme, lavt brodtrykk/svimmelhet og etter hvert også isjias. Har dessuten en stressende jobb som er vanskelig å tilrettelegge.

Nå er jeg 100 pst sykmeldt frem til permisjonen som starter 9. april. Synes det er deilig å være hjemme å kunne slappe av jeg! Har så mange prosjekter på gang så ikke vanskelig å få tiden til å gå! :)

Jeg får forresten gratis bassengtrening på sykehuset pga isjiasen, det hjelper utrolig masse!!

Skrevet

Jeg er student og har vært i praksis både i andre og tredje trisemester. Det har v'ært veldig tungt nå på slutten (er 37 uker på vei og en uke i praksis igjen. Har da vært i 10 uker i hjemmesykepleien)

Tenker at det har gått fint siden jeg hele tiden har gått på "topp" og har sluppet unna med mye tunge løft, bøying osv... I tillegg har jeg ingen barn fra før å ta meg av. Det er vel grunnen til at jeg har sluppet noe sykemelding for jeg har vel så å si sovet meg gjennom de siste månedene. Hadde ikke kunnet tatt meg av noen andre ennmeg selv i denne perioden....

Skrevet

Er nettopp blitt 100 % sykemeldt (er i uke 32) Før det jobbet jeg 40% med tilrettelagt arbeid f.o.m uke 22, før det jobbet jeg 80% fra uke 18. Har 100% stilling på sykehjem. Har hatt bekkenløsning siden uke 20. Nå i det siste, MASSE kynnere.

Skrevet

Ble 50% sykemeldt i uke 21, og 100% i uke 33. Begge deler for bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...