Gå til innhold

hvor mange her er sykemeldte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når ble dere sykemeldte , og for hva?

Er i uke 30 og er sykemeldt pga ischiasj (ikke helt sikker på om det er skrevet riktig men..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært 30% sykemeldt siden november, og 100% de siste seks ukene pga bekkenløsning. Skal ha permisjon fra 1. april. Er altså i uke 36 nå.

Skrevet

jeg ble sykemeldt i uke 17 ca, og har vært det siden... Jobber egentlig skift (inkl. nattarbeid) og med mat, matlukta ble jeg vanvittig kvalm av og skiftarbeid er jo ikke bra når man er gravid, så...

PS: tror det blir stavet isjas faktisk, enkelt og greit :o)

Skrevet

60% sykmeldt, er i uke 32, pga bekkenplager og tung jobb

Skrevet

har vært 50%sykemeldt siden uke 14 og ble 100% sykemeldt i uke 18.. har bekkenløsning.."/

10uker igjen til termin nå da..så det går fremover=)

Skrevet

har permisjon no da.. men ble SM i uke 24 pga kynnere 100% helt til permisjonen..

Skrevet

jeg er 100% sykemeldt nå, ble d den 28 feb. før d gikk jeg 50% i 14 dager. jeg jobber som frisør og ble veldig plaget med soveproblemer og ryggen. mye ståing på jobb. Så ble jeg svimmel og ville ofte svime av...lite jern osv så nå er jeg 100% sykemeldt. skal egentlig ut i termin 9.april....

Skrevet

skrev feil....ut i permisjon 9april...og har termin 30.april ;-)

Skrevet

er 40%sykemeldt..har vært det i to uker nå og det fungere veldig bra.

Skrevet

Er i uke 32 og har vært sykemeldt siden uke 9. pga kvalme, mye oppkast og lite vektøkning. sluttet å kaste opp for tre uker siden men bekkenplagene har økt på i stedet.... har en fysisk aktiv jobb så jeg blir nok hjemme resten.

Skrevet

Jeg er 100 % sykmeldt p.g.a bekkenløsning og har vært det siden januar.....

Skrevet

har vert 100% sykemeldt fra uke 8...

Har kastet opp hele tiden, ut 7 mnd..

Nå sliter jeg med bekkenløsning..

Ikke mye gøy å gå hjemme....

Skrevet

100% sykemeldt siden uke 15. Bekkenløsning med gangvansker, og stående og fysisk jobb. Dårlig kombinasjon det der...

Skrevet

Har vært 100 % sykmeldt siden uke 15 pga bekkenløsning med mye og sterke smerter, som dårlig lar seg kombinere med jobben min. Skulle gjerne ha jobbet, sinnsykt kjedelig å gå hjemme.

Men i dag er det første dag i permisjonen min, så nå nærmer det seg :)

Skrevet

Jeg har vært 100% sykemeldt siden uke 31 pga influensa og luftveisinfeksjon. Nå har jeg fått bekkenløsnng, så skal nok ikke tilbake på jobb..er nå i uke 35.

Skrevet

Er i uke 30 nå, har vært 100 % sykemeldt (også fra hjemlige sysler) fra uke 23 pga forliggende morkake og blødninger..

Skrevet

Jeg er i uke 35+1 å har vært sykemeldt 100% siden uke 5 pga kvalme. Når endelig kvalmen gikk åver så fikk jeg bekkenløsning. Så har vært sykemeldt siden 22 august.

Skrevet

Var 100%sykemeldt fra uke 12 pga blødninger i forbindelse med jobben. Etter ul i ca uke 19-20 jobbet jeg 40% fram til uke 29, ble da 100% sykemeldt pga kynnere. Har nå sykemelding fram til permisjonen starter, er nå i uke 34+1. Så her blir det ikke mere jobb på et års tid...

Så her har det ene avløst det andre dessverre...

Skrevet

100% sykemeldt på tredje uken pga bekkenløsning.

Skrevet

Jeg ble sykemeldt 3 feb pga Bekken og ryggplager samt høytblodtrykk. er sykemeldt utsvangerskapet. er frisør å står og går mye på jobben. går dit fysoterapi 1 gang i uka for rygg og bekken. Det var ganske nedelag å bli sykemeldt. Men men så er det jo. har termin 16 mai. =) så er ikke så lenge igjen.

Skrevet

Heisann!

Har vært 50 % sykemeldt fra begynnelsen av sv.skapet og inntil 1/2. Da ble det 100 % fordi jeg går på blodfortynnende og hadde morkakesvikt sist.

Har selv hatt isjias liknende smerter som stråler ned i venstre ben før, men på fredag ble det helt jævlig. Nå går jeg som en gås og det gjør #¤%/(=)( vondt. Går du til noen type behandling?

Skrevet

Ble sykemeldt pga blødninger i uke 25. Lege mente det muligens var pga stressende jobb (sykepleier i hjemmesykepleien). fikk også etterhvert økende bekkenplager. Men jeg ville ikke bare sitte hjemme, gikk derfor på aktiv sykemelding frem til permisjonen. Går i min andre permisjons uke nå..

Skrevet

Er nå i uke 30, har vært sykemeldt i 5 mndr pga høyt blodtrykk og bekkenløsning..

Skrevet

Ble sykmeldt 50% i uke 34 pga en nerve som ligger i klem i ryggen (merker det nedover foten). Er i uke 36 nå, så det er ikke lenge igjen før jeg skal i permisjon.

Skrevet

100% sykemeldt siden uke 35 ....er nå i uke 37..pga høyt blodtrykk og at jeg generelt bare var utkjørt og sliten. Jobber i et stressende miljø.

Går jo ut i perm nå uansett... så jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...