☆Monkey Business☆ Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Er det vanlig? Hadde det ikke under forrige svangerskap....kan det bety noe? Har hatt det hver dag siste 1-2 ukene.....
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg begynte så smått i helgen.. Har 40 dager igjen.. Men jeg ble egentlig ikke såå bekymret... Babyen skal jo vokse litt til inne i magen, og da krever det jo mer plass enn jeg har laget til ham pr dags dato.. Men er du bekymret så er det best å ta en telefon til føden eller jordmor og spørre. Så får du et kvalifisert svar!
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har også det. Hadde masse av det i begynnelsen av svangerskapet, så roet det seg, og nå har murringene kommet tilbake for fullt igjen. Begynte i uke 29. Er vel bare kroppen som klargjør seg. Nevnte det for jordmor, men virket ikke som det var uvanlig. Har selv termin 22 mai...
_Mita_<3 Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har det også hver dag..andre dager er verre en andre.. å noen dager er det ikke noe spes å andre dager sikkelig ømt/vondt.. men ikke noe å gjøre en å slappe av sa legen:( men ring alltid oh hør om det blir ille:)
Katta:o) Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Har det slik jeg også. Ettersom du er 2.gangsfødenen er dette veldig vanlig. Hadde heller ikke slike murringer første svangerskap, men denne gangen har jeg hatt kynnere og murringer fra uke 12. Det er ikke farlig
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 bare lurte på om dette er veldig forskjellig fra kynnere? jeg har kynnere hver dag og enkelete er temmelig smertefulle.. venter min første.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå