Gå til innhold

April: Forskjellsbehandling

@nneliten

Anbefalte innlegg

Nå skal dere få høre om hvordan Sondre forskjellsbehandler mamma og pappa:

Vi satt alle tre på gulvet i stuen og lekte. Sondre løp frem og tilbake og hentet flere bamser og kosedyr, og gav alle til mamma. Pappa spurte fint om han kunne få låne, men nei. Pappa lurte på om han kunne få låne pandaen som lå midt blant all duploen. Sondre hentet pandaen og gav også den til mamma. Mamma var så syndig å gi krokodillekosedyret til pappa, men Sondre ilte til og gav det tilbake til mamma, mens han så strengt på pappa og sa "Nei, Sonne sin!". Pappa spurte hva han kunne få låne da - og Sondre kommer da med en liten stygg plastkalkun som han gir til pappa! Vi lo så tårene trillet. Mamma satt altså med favnen full av kosedyr i alle størrelser og varianter, mens pappa hadde en liten plastkalkun ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha!!! Syns jeg ser det, ja!! Har ikke opplevd helt det samme, men jeg kan jo våge meg å prøve å bytte bleie eller bære henne i helgene eller ettermiddagen når pappa er tilstede... hihi.. Mamma kan bare gå og legge seg når pappa er der!! -Men ellers er jeg god å ha.. ;) -Så har det igrunn ganske fint i helgene for tiden... ;) Gubben håper nok at mamma skal få bytte bleier igjen snart... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nå måtte jeg le litt her jeg sitter.Ser det liksom framfor meg der dere sitter hehe.

Har ikke opplevd noe slikt ennå,men det kommer sikkert. Men på kvelden så er det bare mamma som kan legge henne. Har prövd med pappa, men da ligger vi våken til mamma kommer opp og iser natta å leser for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...