Gå til innhold

bruker dere mye penger


fire-solstråler

Anbefalte innlegg

på dere selv? merker at jeg bruker mindre penger nå enn før. kjøper meg kanskje ett eller to klesplagg i mnd. sist jeg var hos frisøren bare klippet jeg også tok jeg å farget håret selv. har jo ikke så god tid til å være unna snuppa! Dessuten liker hun ikke kjøpesenter, da skriker hun..da blir det jo få inpulskjøp der også! vil tro budsjettet har gått ned fra 1000-2000 til kanskje 500!! også blir det jo som å få nye klær etterhvert som den "gamle"fasongen kommer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i hvertfall ikke redd for og bruke penger på ungene.. skulle gjerne gitt dem hele verden om de ba om det..

 

jeg bruker ikke så ofte penger på meg selv, men hvis jeg først er igang så er jeg ikke gjerrig der heller.. men det har ikke forandret seg noe egentlig.. har aldri vært så hard på shopping og egen pleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker også at jeg shopper mindre til meg selv nå enn tidligere.

Men når det gjelder snuppa mi så er kun det beste godt nok hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shopper mye mindre til meg selv enn jeg gjorde før. skal ta det igjen når jeg får fasongen skikkelig tilbake:) dessuten er det jo så gøy å kjøpe ting og tank+ klær til den lille. greier ikke å slutte selv om jeg vet at hun har mer enn nok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tank(s) er sikkert også kult da... spes hvis du har en gutt? ;) tihihi

 

nei... jeg kjøper også mye mindre til meg selv.. men klarte å kjøpe klær til lillegutt for nesten tusen kroner sist lørdag, hehe.. noen bodyer og sparkebukser og pysjer i 68, som han kommer til å trenge neste uke, tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har standarden på egenpleie gått betraktelig ned gitt. Har alltid vært litt dollete, hehe, og likt å kjøpe klær og sminke, men nå er vi nede på lavbudsjett for meg. Nå er det snuppa som har fin garderobe og spennende stash ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme her. Kjøper mye mindre til meg selv, i dag handle jeg en topp, men det var en AMMEtopp, så da ser en hva mor får, hehe. Men må innrømme at største grunnen til at jeg ikke kjøper så mye til meg selv er at jeg vil få trent bort litt extra først. Merker jo at det forsvinner litt mer og mer så håper å være fornøyd til sommeren. :) Og DA skal det shoppes! Har heller ikke handla så mye til gutten vår da han fikk så mye presanger at det har vært i overflod med klær. Men nå når han vokser ut av 68 må jeg nok kjøpe litt, fra 74 og oppover har vi så og si ingen klær. Det blir moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp..... Er ute og triller hver dag, turen er ofte gjennom byen...

Henger jo alltid noe fint ute som frister....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bruker like mye penger på meg selv fortsatt jeg. Unntaket er at jeg ikke kommer meg til frisøren så ofte da, så der sparer jeg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...