Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at jeg begynner å bli det så smått, men mest fordi jeg har så vondt da...

Er jo bare 35+4, så kan jo egentlig ikke klage så veldig.. men kjenner at jeg er litt småutålmodig ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA er utålmodig. Blir ikke noe bedre av at samboer er overbevist om at tulla kommer neste uke. går bare å venter, men har ikke termin før 4 april. begynner å bli sliten, men ellers i ganske god form.

Skrevet

Jaaa, jeg er kjempeutålmodig!! Vil bare ha han ut jeg :o) Men det er nok litt tidlig enda, er bare 32+4,så har noen uker igjen gitt.... :o(

Skrevet

jepp er meget utålmodig. Har termin på onsdag. Gikk 2 uker over med første man og frykter at dette skjer også denne gangen. Har mye vondt og kan ikke gå et eneste skritt uten at magen blir kjempehard.Men traver rundt allikevel i håp om at noe skal skje.

Skrevet

Ja, er utolmodig. har 5 dager igjen til termin. Gikk over to uker med sist og håper å slippe det denne gangen!

Skrevet

ja kjempe:) er 38+3, vil se den lille gutten min nå!!

går hele tiden å leter etter tegn på at noe er på gang, og får modningsakupunktur.. men han kommer vel når han har lyst:)

lykke til..

Skrevet

Nei, er ikke utålmodig. Men så er jeg "bare" 32+3.

Synes tiden går kjempefort, og jeg trives som gravid, til tross for bekkenløsning, mange nattlige doturer og det som ellers følger med et svangerskap. :)

Skrevet

Huff nei, har ni uker igjen og begynner å få hetta for ikke å rekke å ha alt klart. Må pusse opp barnerommet og kjøpe inn mye mer. Dessuten må jeg rekke å bli mentalt forberedt på å få en liten baby i hus som skal komme hit og bo sammen med meg og kjæresten.. Hjelpes, alt er plutselig litt skummelt...

Skrevet

Ikke akkurat utålmodig, vil jo overhode ikke føde før i slutten av mai tidligst, men jeg er på sett og vis lei. Ikke av å være gravid i seg selv, det er jo kos, men pga alle vondtene og plagene. Dette er tredje gangen min på relativt kort tid (de andre barna er 2 og 4 år) og det merkes at tålmodigheten har bristet fortere denne gangen enn de to andre gangene ja. Noen ganger får jeg helt hetta bare av å tenke på at det fortsatt er nesten 3 måneder igjen til termin når jeg allerede nå er såpass plaget av bekkenet som jeg er nå, verker så mye, har alt nå litt vann i kroppen (ødem 1) som gjør at fingrene er ømme og stive og føttene mer ømme, sliter mye med høy hvilepuls (110-130) i perioder og får flere og flere kynnere. Så ja, jeg lengter etter å bli ferdig denne gangen, må innrømme det, og det er første gang jeg føler det slik alt så tidlig...

Skrevet

Både og, har 11 uker igjen enda og vil ikke ha for tidlig. Av og til føles 11 uker lenge, av og til veldig kort... Vil nyte tiden jeg har igjen og vi kun er 3 i familien, 2-åringen vår er jo så skjønn for tiden! For jeg vet at det ikke blir bare, bare når babyen har kommet. Så jeg både gleder og gruer meg.

Av og til når jeg føler meg helt handikappet pga bekkenet synes jeg det virker altfor lenge til termin. Men på den andre siden har jeg så mye jeg skulle gjort før babyen kommer.

Skrevet

syns tiden fram til uke 34 gikk litt for kjapt, så da hadde jeg litt panikk for at jeg ikke skulle bli klar til å ta imot nurket, men de siste to ukene har plutselig gått veeeldig sakte, er 36+5, og nå er jeg svært utålmodig ja.. Men det er nok mest fordi jeg har fått veldig vondt i kroppen de siste to ukene. Hvis det fortsetter slik kan de neste tre ukene bli som lange år... Men en må vel bare holde ut, så lenge en sitter i ro og prøver å kose seg så blir ikke ventetiden så altfor ubehagelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...