Gå til innhold

Pergo- når kommer bivirkningene?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal begynne på pergo i dag og lurer derfor på dette med bivirkninger. Siden pillene påvirker eggløsningen, varer bivirkningene hele syklusen eller bare i de fem dagene man tar pillene?

Lurer også på hva slags bivirkninger som er vanligst? Ser mange blir kvalme, men er det spykvalme eller bare uggen-kvalme?

Og er det sånn at jeg burde ta noen forhåndregler og ikke avtale alt for mange ting denne uka fordi jeg vil bli for dårlig?

Mao: lever dere som vanlig med pergo eller er dere for syke og slitne?

er jaggu ikke bare enkelt dette her...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8686794-pergo-n%C3%A5r-kommer-bivirkningene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Jeg er på min 3. pergo kur nå, og har ikke hatt noen bivirkinger. Jeg har inntrykkk av at de fleste får en eller annen slags form for bivirkning, men lever som normalt for det!!

Da jeg ble gravid med sønnen min, så klaffet det på første pergo kur, får håpe du er like heldig!!

Hei.

Du må gå inn på forumet pcos-debatten. Der finner du masse info. om andres erfaringer med pergo. Vi er mange pergo damer akkurat nå :-)

For min del kom bivirkningene etter tabl. var tatt og varte nesten hele den mnd. Gikk på enkel kur. Hadde mye bivirkninger ved første kur, få/ingen ved andre kur.

Du kan leve som normalt... Jeg gråt endel så mannen min ble nok litt sjokka. He, he.

Jeg har en pillefri mnd. nå pga. en tidlig kraftig blødning på dag 19 i 2 kur. Har fått eggløsn. med begge kurene, og jammen denne mnd. som jeg ikke har gått på pergo. Super happy!!!!

Januar: Kur.1 - eggløsn. ble bekreftet med bl.prøve (progesteron), fikk mensen på dag 29

Februar; kur. 2 - eggløsn.test positiv på dag 12, sterke blødn. av ukjent årsak på dag 19. Ble ikke tatt bl.prøve den mnd.

Mars: Pos. eggløsn. test på dag 24-25 og 26. 3 dager!!! Har tatt bl.prøve på dag 9 etter første pos. eggløsn. test

Skulle du få noen form for bivirkninger, så bit tenna sammen. Dette er for den lille spiren.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...