Gå til innhold

pålitelige billigtester?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva mener du med billigtest? hvor har du kjøpt den hen? jeg har kjøpt "billigtest" på meny, men den var jo ikke så veldig billig da hehe. 79 kr, men det er jo billigere enn clearblue sine. Den har stemt alle gangene på meg så jeg stoler på den;o)

Ellers har jeg bestilt noen fra danmark nå, de billigste det går an å oppdkrive på den nettsiden, men de skal jeg sende tilbake fordi det var så mye mikkmakk med å ta testen. Bytter til de som er litt dyrere som man kan tisse rett på pinnen:-)

De fra billigetester.no skal være like pålitelige som de som er hos legen. Jeg har brukt stripsa deres,og det stemte. På første testen var de like sterke og på andre var teststreken litt svakere. Men gravid er jeg:) Er 17/19uker på vei.(Menstermin vs UL-termin)

Så.. GRATULERER:)

Hei! Vil bare få si at jeg fikk positiv test på billigtest, uten at det stemte.. kan vise feil noen ganger.. Etter det begynnte jeg å teste med dig cb.. Var vondt med den skuffelsen, derfor ville jeg heller bruker mer penger på noe jeg kunne stole mer på, og heller bruke dem mer sjelden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...