Gå til innhold

tok test i går og den var

Anbefalte innlegg

negativ ,tror jeg...ble så skuffet så jeg kastet den før d hadde gått 2min.og tr kom samtidig,men jeg blødde litt i 3t i går og etter d ingen ting....blør heller ikke noe i dag...

noen andre som har vært borti d???

hadde en sa 12feb....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8686688-tok-test-i-g%C3%A5r-og-den-var/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei, har ikke vært borte i dette, var det forventet mens da? Rart, det eneste er vel at kroppen fortsatt ikke er helt klar, dessverre så er det jo slik at kroppen ikke alltid er samkjørt med hva hodet og sjelen vil.....

Dersom det ikke kommer mer blødninger ville jeg ha teste igjen om noen dager. Kan jo fortsatt hende...

Stå på, jeg venter på min mens i denne uken,og etter det setter vi i gang med prøvingen. Gleder meg. Jeg hadde også SA 14 - 15 februar, vi var/er jo i samme båt..

Hei

Jeg kan nok ikke svare helt på spørsmålet ditt.... men opplever litt det samme. Hadde en Sa i midten av desember, etter det har tanta kommet når hun skal, men jeg blør ekstremt lite hver gang. Skal forsøke å komme meg til gynokolog og høre hva dette kan bety...... ( håper på time torsdag) Jeg skal oppdatere deg dersom hun sier noe som kan være av interesse for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...