Gå til innhold

Lofoten området????

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om det er noen andre fra lofoten som skel ha Novemberbarn;) har selv nylig fått vite at det er en liten på tur og nå lurer jeg på om det er noen i nærheten som man kan knytte kjentskap til:) Har ett barn fra før, men hun er nå snatr 4 år så det er en stund siden sist jeg var gravid:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8686656-lofoten-omr%C3%A5det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det va jo arti å ha to fra omtrentlig samme distriktet.

Har ikke virka som det er så veldig mange...

Kanskje det går an å møtes en gang,når vi er mer sikker på at dette går bra,er ikke så langt på vei,så jeg prøver å holde det skjult til hvertfall uke 12. Er ca 5+1 i dag.

Annonse

• 4 uker senere...

Jeg er fra Lofoten :D Men bor i Oslo. Hehe... Sorry... Kommer fra Leknes jeg. Enn du da?

Tenkte det er morsomt å kjenne noen hjemmenfra likevel :) Har en gutt på snart 9 fra før, så er en stund siden sist jeg fødte. Fødte på Gravdal da jeg.

Send meg gjerne en mail eller noe :D

Hei moltekrem

Jeg er en innflytter som bor i svolvær men jeg mistet min lille spire noen dager før påsken. Så nå er jeg bare inne her og titter om det er noe nyttig informasjon som er her:)

Satser på og komme meg inn i en klubb kom er i 2008. Vi vil jo gjerne ha en ny spire på plass veldig snart:)

Håper alt er vell, og lykke til!

Huff, så trist. Beklager kjempemye :( Vet ikke hva jeg skal si.... Kan bare tenke meg så trist det er. Trodde jo jeg hadde abort her om dagen,og husker hvor mye jeg gråt pga det. Heldigvis ordnet det seg for meg, men jeg kan tenke meg hvor trist det er for deg.

Har deg i tankene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...