Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 har fått ny kjæreste!!! kan dere si noe om fremtiden vår? vil vi få barn, evnt når?? jeg 09.10.75 han 31.10.74 sønnen min 16.04.04 tusen takk:)
Håperjo Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 TTT - ting tar tid, men nå kan jeg se på deg. Jeg får opp at du er aktiv og energisk - og at du og sønnen din er et godt "team". Jeg får ikke inn noe nytt barn med kjæresten din med det første, føler dere ikke er prøvere ennå? Du få ett barn til, tror du ender som tobarnsmor. Nå dukket et evt 3. barn også opp, men heller mot at du "nøyer" deg med to. Jeg tror du får barn nr. 2 når sønnen din er 4 år eller vel det. Ser ikke kjæresten din så godt. Vet ikke hvor involvert han er i livet ditt ennå. Ut fra det du skriver virker forholdet ganske nytt. Jeg ser ikke mye ang. fremtiden deres. Vet ikke hvorfor. Av og til får jeg lite opp, grunnen her kan være at han ikke er så inne i livet ditt ennå. Føler du gir mye og er villig til å satse på kjærligheten. Ser også mye kjærlighet til sønnen din. Håper ting ordner seg slik du ønsker! Lykke til og husk å ta all spådom med en klype salt!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 du fant meg!! tusen takk:) vi er ikke prøvere ennå nei, forholdet er ganske nytt ja! men ikke lenge til barn nr 2 kommer da, for sønnen min bli 3 år i april, så da er det bare 1 år til:) da må jo jeg bli gravid i år! til høsten kanskje?? hehe
Håperjo Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Tja, føler det trolig tar litt lengre tid. Men at han er mellom 4 og 5 et sted. Lykke til med alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå