kfitjar Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Kan vi ta det nå så seint i sv.skapet? I natt lå jeg våken lenge/masse med sterke mens smerter. Hadde da veldig lyst til å ta en paracet, sånn at jeg kanskje kunne få sovet litt. Har jo hørt om de som har vært inne på sjekk hos føden for så å bli sendt hjem med beskjed om å ta en paracet. Imorgen skal jeg på jobb igjen, og det hadde vært greit å kunne få sovet i natt.
tina 79:) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Paracet er trygt å ta i svangerskapet, du kan gjerne lese om det på www.felleskatalogen.no
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja, paracet kan man ta hele svangerskapet. Ett av få legemidler som regnes for trygge i svangerskapet, men man bør jo så klart ikke overdrive! Ibux må du derimot ikke ta, men det vet du kanskje?
hjerte Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Fikk beskjed med jordmor i forrige uke at jeg kunne ta paracet om jeg trengte det (jeg er 37+3)
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 JM sa faktisk til meg at når kynnerne begynte å ta seg opp i forkant av fødselen så anbefalte hun oss å ta et par paracet å gå å legge oss, for vi trenger den energien vi kan få til fødselen! Man blir bare sliten av maserier og kynnere som ikke fører noe godt med seg, da var det best å slappe av til kroppen startet de ordentlige riene som hadde effekt! Pass på deg selv og ta deg en paracet viss du trenger det, doseringen som står på pakken kan vi følge!
kfitjar Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2007 Takk for svar! Da kan jeg ta det i natt, hvis jeg har behov. Ha en fortsatt fin dag jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå